  • 1. Data: 2013-05-25 14:12:00
    Temat: Reforma sadownictwa
    Od: "Edel" <c...@w...pl>

    Pod panowaniem Gowina nastapila reforma sadow... Przedtem aby przejrzec akta
    szlo sie do sekretariatu i po okazaniu dowodu za 5 min mialo sie akta do
    wgladu. Teraz (przynajmniej w Warszawie) sa czytelnie akt, gdzie trzeba
    wyjac z automatu numerek, wypelnic formularz (jesli chcemy kopie to dwa) i
    czekamy 2 godziny, bo akta sa zgromadzone w jednym archiwum i musza zostac
    przywiezione na wozku do "czytelni". To ma byc k... usprawnienie? Ile kasy
    poszlo na automaty numeryczne? Ile idzie na papier formularzy? A placi
    oczywiscie podatnik.
    Drugi pierdolec to system informacji. Wczesniej wystarczyl telefon do
    sekretariatu wydzialu. Teraz jest "biuro obslugi" gdzie owszem - dodzwonisz
    sie, ale nikt nie odbiera, a jesli jakims cudem sie uda to otrzymasz
    odpowiedz, że po informacje musisz przyjechac osobiscie. Nie dziwne, ze
    platfusy doluja, jesli na ministerialne stanowiska stawiaja tak swiatlych
    reformatorow - katolickich fanatykow-dyletantow.

    Pzdr
    Edel

  • 2. Data: 2013-05-25 14:52:02
    Temat: Re: Reforma sadownictwa
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2013-05-25 14:12, Edel pisze:
> [...]
    > platfusy doluja, jesli na ministerialne stanowiska stawiaja tak swiatlych
    > reformatorow - katolickich fanatykow-dyletantow.

    Tylko debil moze wierzyc w polski wymiar sadowniczy. To od zawsze w
    mentalnosci i organizacyjnie komuszki.

    --
    Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
    najpierw jest ona wyszydzana,

    http://telewizjarepublika.pl/
    http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

  • 3. Data: 2013-05-25 18:46:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-25 14:52, u2 pisze:
    > Tylko debil moze wierzyc w polski wymiar sadowniczy. To od zawsze w
    > mentalnosci i organizacyjnie komuszki.

    Do radia kiedyś za żywo zadzwonił pracownik sądu i w dosadnych słowach
    opisał jakimi to sędziowie są patentowanymi leniami i darmozjadami.
    W innej profesji nie popracowaliby 3 dni itd.
    Ot tak przy okazji dyskusji o sądach rodzinnych i ich profesjonalizmie. :-)

  • 4. Data: 2013-05-25 18:48:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2013-05-25 18:46, z pisze:

> [...]
    > W innej profesji nie popracowaliby 3 dni itd.
    > Ot tak przy okazji dyskusji o sądach rodzinnych i ich profesjonalizmie. :-)

    Jest spora grupa sedziow na telefon jak sedzia Milewski, jest rowniez
    spora grupa uczciwych sedziow. Ale pewnie wiesz jak to jest, kiedy
    dyspozycje zapadaja we wrazych agenturach....-;)

  • 5. Data: 2013-05-25 20:04:51
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-05-25 14:12, Edel pisze:
    > Pod panowaniem Gowina nastapila reforma sadow...

    Zerknąłem na temat i zdziwiłem się. Skąd na
    grupie o prawie tematy "owocowe".
    Rzecz szybko się wyjaśniła, założyciel wątku
    jest komputerowo "handicapped".

    JK

  • 6. Data: 2013-05-26 08:46:39
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "u2" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spora grupa uczciwych sedziow. Ale pewnie wiesz jak to jest, kiedy
    > dyspozycje zapadaja we wrazych agenturach....-;)

    Raczej jest spora grupa sędziów którzy uważają sie za uczciwych.
    Ale sędzia który prowadzi proces i wydaje wyrok w zgodzie z własnym
    sumieniem, a nie w zgodzie z obowiązującym prawem, kodeksami i ustawami
    często narusza to prawo, lub je interpretuje wg. własnego widzimisie (lub
    jak kto woli sumienia). Dlatego reforma sądownictwa jest konieczna i to
    gruntowna.

    pozdr

  • 7. Data: 2013-05-26 08:57:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2013-05-26 08:46, Danusia pisze:

> [...]
    > często narusza to prawo, lub je interpretuje wg. własnego widzimisie
    > (lub jak kto woli sumienia). Dlatego reforma sądownictwa jest konieczna

    A coz takiego to sumienie sedziego ? Swobodna ocena dowodow oznacza, ze
    latwo zastraszyc takiego sedziego. Wicie rozumicie, jak nie wydacie
    wyroku po naszej linii partyjnej to my juz wam damy nauczke.

    W dodatku dane sedziow i prorokow sa ogolnie znane. A dane podejrzanych
    i oskarzonych starannie ukryte przed widokiem opinii publicznej m.in.
    dzieki ustawie o ochronie danych osobowych.

    Pewnie stad ostatnio takie kompromitujace wyroki usluznych sedziow jak
    Igora T. w sprawie Beaty S., czy tez w sprawie pobicia ze skutkiem
    smiertelnym 45 osob za pomoca CKM-ow i czolgow.

  • 8. Data: 2013-05-26 09:02:58
    Od: zgred <z...@e...com>

> [...]

    > sumieniem, a nie w zgodzie z obowiązującym prawem, kodeksami i ustawami
    > często narusza to prawo, lub je interpretuje wg. własnego widzimisie

    A to dobrze, czy źle? :)
    (Wiem - zależy jaki sędzia).
    Dobry sędzia potrafi naprawić błędy i głupotę tfurcuff "prawa".
    O sądy się tylko z lekka otarłem, ale ze zdumieniem odkryłem, że
    sędziami są 30-letnie siksy, blondynki w pełnym tego słowa znaczeniu.
    Tutaj jest potrzebna gruntowna reforma. :)

    Dlatego reforma sądownictwa jest konieczna
    > i to gruntowna.
    Gruntowna reforma jest konieczna, ale państwa. Nie tylko sądownictwa.
    Gruntowna, czyli radykalna (radix= korzeń). Czyli wyrwać to wszystko z
    korzeniami, zaorać i zacząć od nowa.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 9. Data: 2013-05-26 09:03:12
    Od: "Edel" <c...@w...pl>

    LOL :) Odezwal sie normalny... Chyba pekne ze smiechu.

    E.

  • 10. Data: 2013-05-26 09:08:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2013-05-26 09:02, zgred pisze:
> [...]
    > sędziami są 30-letnie siksy, blondynki w pełnym tego słowa znaczeniu.
    > Tutaj jest potrzebna gruntowna reforma. :)

    30-letnie sedziny nie sa obciazone dziedzictwem PRL-u. Choc moga byc juz
    wytresowane przez takich obciazanych. Polecam film p.t. Ukald Zamkniety.

> [...]
    > Gruntowna reforma jest konieczna, ale państwa. Nie tylko sądownictwa.
    > Gruntowna, czyli radykalna (radix= korzeń). Czyli wyrwać to wszystko z

    Wystarczylaby lustracja. W 1989 przeprowadzono taka weryfikacje prorokow
    i odsunieto ich od prowadzenia sledztw. Ale w 1994 powrocili do starej
    roboty....-;)