  • 1. Data: 2013-05-28 00:15:23
    Temat: Wyciekły dane podatników
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    Mozna ich skarzyc? To co, moze pozew zbiorczy... wszystkich obywateli, i
    kazdy ma dostac odszkodowanie

    w dniach 19 - 22 kwietnia 2013 w jednym z hoteli w Zakopanem, prywatna
    firma zorganizowała szkolenie dla 100 pracowników skarbówki.

    "Podczas tego cennego przedsięwzięcia, kosztującego 2600 zł za osobę,
    wręczono uczestnikom pendrivy z danymi wszystkich polskich podatników.
    Po szkoleniu pracownicy mogli zabrać ten zbiór informacji do domu, gdyż
    nie było obowiązku zwrotu wręczonych pamięci przenośnych" - napisał
    poseł na swojej stronie internetowej.

    Poseł wyjaśnia, że dane te obejmowały m.in. NIP firm i osób prowadzących
    działalność gospodarczą, numery PESEL osób nieprowadzących działalności
    oraz przebieg prowadzonych przeciwko podatnikom postępowań
    egzekucyjnych, włącznie z tytułem i wysokością długów.

    "Dane te tworzą tzw. bazę Egopoltax i odnoszą się do wszystkich
    podatników z obszaru właściwości danej izby skarbowej. Osoby prowadzące
    szkolenie wykorzystały zatem, do celów szkoleniowych - ale także
    komercyjnych (wszak szkolenie było odpłatne) dane podatników objęte
    tajemnicą skarbową" - napisał Przemysław Wipler.

    http://podatki.onet.pl/wyciekly-dane-podatnikow,1992
    5,5526875,agencyjne-detal

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-05-28 07:49:53
    Temat: Re: Wyciekły dane podatników
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-05-2013 00:15, hiki o! pisze:

    > Mozna ich skarzyc? To co, moze pozew zbiorczy... wszystkich obywateli, i
    > kazdy ma dostac odszkodowanie

    zesraly sie, a nie wyciekly. to po pierwsze. po drugie to kazdy szergowy
    pracownik US ma dostep do tych danych i kazdy codziennie moze je sobie
    nagrac na nosnik i wyniesc. wiem, bo widzialem jak to tam wyglada od srodka.

    a posel pisu Łajpler jest pierdolniety.

  • 3. Data: 2013-05-28 09:23:57
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracownik US ma dostep do tych danych i kazdy codziennie moze je sobie
    > nagrac na nosnik i wyniesc. wiem, bo widzialem jak to tam wyglada od

    Kłamiesz Waść!
    Do danych "przebieg prowadzonych przeciwko podatnikom postępowań
    egzekucyjnych, włącznie z tytułem i wysokością długów" dostęp mają tylko
    okreslone osoby, a uprawnienia te ustawia w systemie komputerowym Admin.

    pozdr

  • 4. Data: 2013-05-28 09:26:19
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

> [...]
    > pracownik US ma dostep do tych danych i kazdy codziennie moze je sobie
    > nagrac na nosnik i wyniesc. wiem, bo widzialem jak to tam wyglada od

    O proszę, mmay przedstawiciela firmy organizaującej szkolenie.

    > a posel pisu Łajpler jest pierdolniety.

    Całkiem mozliwe. Ale bardziej pierdolnięty jest kretyn, któremu nie chciało
    się wykonać prostego zabiegu pomerdania danych (przesunięcia
    identyfikatorów).

    --
    Miranda

  • 5. Data: 2013-05-28 09:30:17
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-05-2013 09:23, Danusia pisze:

> [...]
    > egzekucyjnych, włącznie z tytułem i wysokością długów" dostęp mają tylko
    > okreslone osoby, a uprawnienia te ustawia w systemie komputerowym Admin.

    a wszystko rowniez przez zdalny pulpit i te okreslone osoby to caly
    referat egzekucji.

  • 6. Data: 2013-05-28 09:32:16
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-05-2013 09:26, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal pisze:
    > Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > O proszę, mmay przedstawiciela firmy organizaującej szkolenie.

    dla budzetowki zawsze z przyjemnoscia, nie ma lepszego platnika.
    niestety nie dla psa kielbasa.

    niestety sie zgadzam.

  • 7. Data: 2013-05-28 09:39:41
    Od: Smieć <j...@g...com>

    > a wszystko rowniez przez zdalny pulpit i te okreslone osoby to caly
    > referat egzekucji.

    Przez zdalny pulpit jak ktoś sie na tym zna (np. jest informatykiem).
    Dobrze Danusia napisała że kłamiesz, a Miranada że jesteś przedstawicielelm
    firmy organizującej. To ile Ci zapłacili za to?

  • 8. Data: 2013-05-28 09:50:24
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Smieć" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Przez zdalny pulpit jak ktoś sie na tym zna (np. jest informatykiem).
    > Dobrze Danusia napisała że kłamiesz, a Miranada że jesteś
    > przedstawicielelm firmy organizującej. To ile Ci zapłacili za to?

    Zostaw go. Wystarczy GIDO i Prokurator. A firma powinna zwrócić nienależne
    korzyści, to by się oduczyła korzystania z usług kolesi.

    pozdr

  • 9. Data: 2013-05-28 09:55:25
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-05-2013 09:39, Smieć pisze:
    > Przez zdalny pulpit jak ktoś sie na tym zna (np. jest informatykiem).

    przez zdalny pulpit defaultowo, dla osob z IQ > 70.

    > Dobrze Danusia napisała że kłamiesz, a Miranada że jesteś
    > przedstawicielelm firmy organizującej. To ile Ci zapłacili za to?

    od chuja plus vat.

  • 10. Data: 2013-05-28 09:56:25

    W dniu 28-05-2013 09:50, Danusia pisze:

> [...]
    >>

    > Zostaw go. Wystarczy GIDO i Prokurator. A firma powinna zwrócić
    > nienależne korzyści, to by się oduczyła korzystania z usług kolesi.

    i komisja macierewicza.