  • 21. Data: 2013-05-28 09:33:49
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

    > O widzisz. W moim samochodzie radio fabryczne jest zepsute. Serio.
    > Co wtedy? Wyjąć z połową deski rozdzielczej żeby nie kusiło
    > podejrzeniami? :-)

    Ty sie nie smiej, bo jak ci przyjdzie z US skarbowego info, ze ci zwrot
    podatku zatrzymali w ramach kary za nieopłacony abonament to sam
    bedziesz szukał papierów jak tu udowodnic, ze to radio nie działa.

    > PS. Dobrze że mieszkam w bloku. Taki poczciarz musiałby się w detektywa
    > jeszcze bawić :-)

    No twoje szczęscie. Ale wystarczy, zeby cię znał i wiedział, ktory
    samochód twój.

    > PS. 2. Kurde!!! O czym my tu bredzimy w XXI wieku w centrum nowoczesnej
    > Europy. Co za dziadowstwo!

    No niestety do tego doszło.

  • 22. Data: 2013-05-28 09:35:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > Zagalopowałeś się. Jak listonosz ma powiązać konkretne aut z
    > konkretnym adresem ?

    A listonosz to taki obcy gościu co to nie ma pojęcia, kto jakim
    samochodem jeździ.

  • 23. Data: 2013-05-28 09:45:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 maja 2013 09:35:15 UTC+2 użytkownik witek napisał:
    > A listonosz to taki obcy go�ciu co to nie ma poj�cia, kto jakim
    >
    > samochodem je�dzi.

    Akurat listonoszy bym się nie obawiał.
    Nie zaryzykują donoszenia na swoich klientów. Przecież po takim donosie będzie się
    musiał w tej samej klatce schodowej codziennie i tak pojawiać.
    W ryj dostać łatwo;))

  • 24. Data: 2013-05-28 10:04:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

> [...]
    > Nie zaryzykują donoszenia na swoich klientów. Przecież po takim donosie będzie się
    musiał w tej samej klatce schodowej codziennie i tak pojawiać.

    to nie donos. to jego praca.
    jak mu każą tak zrobi bo nie ma innego wyjścia.

  • 25. Data: 2013-05-28 10:14:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-28 09:33, witek pisze:
    > Ty sie nie smiej, bo jak ci przyjdzie z US skarbowego info, ze ci zwrot
    > podatku zatrzymali w ramach kary za nieopłacony abonament to sam
    > bedziesz szukał papierów jak tu udowodnic, ze to radio nie działa.

    Ja się nie śmieję. ;-) Osobiście znam przypadek zajęcia emerytury za
    okres faktycznego brak płacenia, za okres nie zgłoszenia uprawnień do
    zwolnienia + kary, odsetki.

    Dlatego chciałbym wiedzieć za co mam płacić a za co nie.
    Jakie kompetencje tych "kontrolerów"? Czy znają się na technologi i
    odróżnią TV + komp od monitora + tuner, czy wzmacniacz+mp3 w samochodzie
    od radia samochodowego :-) itd. ...

  • 26. Data: 2013-05-28 10:21:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.05.2013 07:35, Liwiusz pisze:

    > Śmieszne są te ostatnie podrygi o rzekomej wielkości Europy, podczas gdy
    > to jest już umierająca cywilizacja...

    Tak, koniec świata, zagłada, kupujcie złoto... bla, bla, bla

  • 27. Data: 2013-05-28 10:33:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-28 10:21, Andrzej Lawa pisze:

    > Tak, koniec świata, zagłada, kupujcie złoto... bla, bla, bla

    Już Ty się, Andrzejku, lepiej nie rozmnażaj ;)

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2013-05-28 10:52:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.05.2013 10:33, Liwiusz pisze:

    > Już Ty się, Andrzejku, lepiej nie rozmnażaj ;)

    Ty się w moje życie seksualnie nie wpieprzaj.

    Zajmij się swoimi wizjami apokaliptycznymi, strzel sobie z rozpaczy w
    łeb i w ten sposób uczyń świat lepszym.

  • 29. Data: 2013-05-28 12:08:57
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 28.05.2013 03:11, witek wrote:

    > Ale on juz sprawdzil.
    >
    > Jak poczciarz przychodzi na kontrolę to właśnie dlatego, że nie znaleźli
    > opłacanego obonamentu pod tym adresem i ktoś go tam wysłał.

    JAki adres ma radio zaparkowane w samochodzie? :)

    zen.aspx

  • 30. Data: 2013-05-28 12:09:27
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 28.05.2013 09:35, witek wrote:

    > A listonosz to taki obcy gościu co to nie ma pojęcia, kto jakim
    > samochodem jeździ.

    Pomijajac małe wioski, to raczej nie ma.

    zen.aspx