  • 1. Data: 2013-05-25 18:55:20
    Temat: Telemedycyna i Telekonsultacje
    Od: j...@g...com

    Witajcie Forumowicze. Mam dość ciekawy problem z zakresu prawa. Jestem
    fizjoterapeutą, który na co dzień ćwiczy dzieci. Ostatnio był u mnie przedstawiciel
    firmy Medgo i zaoferował mi możliwość realizacji ćwiczeń on-line w internecie z
    wykorzystaniem kanału video. Ja wiem, że medycyna idzie naprzód, ale zastanawiam się
    czy udzielając porady przez interenet mam jakieś zobowiązania wobec pacjenta. Z
    regulaminu Medgo wynika, że nie - że moje działania to instrukatrz - link do
    dokumentu - http://medgo.pl/regulamin/. Na plus jest to, że nie musiałbym jeździć do
    pacjentów aby nadzorować ćwiczenia a i mógłbym rozszerzyć zakres działania. Co
    sądzicie o tym pomysle Medgo? Warte grzechu? pozdrawiam Janek

  • 2. Data: 2013-05-26 09:24:37
    Temat: Re: Telemedycyna i Telekonsultacje
    Od: "Edel" <c...@w...pl>

    Moim skromnym zdaniem - nie warto. Kazda tego typu firma jest nastawiona
    (zwlaszcza teraz) wylacznie na zysk z pominieciem czynnika ludzkiego, a w
    Twojej pracy najwazniejszy jest kontakt bezposredni (zwlaszcza jesli chodzi
    o dzieci). Przemysl sprawe.

    Pzdr
    Edel