  • 101. Data: 2017-06-13 10:06:07
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-13 o 09:42, z pisze:

    > Możesz sobie szukać wymówek ale de facto jest to podatek od posiadania
    > telewizora.

    właśnie telewizora...

    > A Ty nie płacisz podatków. A może odbiornika telewizyjnego nie posiadasz.
    > Prawy prawnik w mordę :-)

    1) nie jestem prawnikiem
    2) nie posiadam telewizora...
    3) zważ, że aby oglądać tv, nie trzeba dziś mieć telewizora. Rozumiesz
    juz czemu takie podejście jest bezsensowne? Wyzwól się z okowy lat 80 i
    zrozum, że świat się zmienił i miary sprzed kilkudziesięciu lat sa dziś
    bezsensowne.

    > To płacz i płać podobnie jak przy innych durnych podatkach i nie jęcz :-)

    Bo zabronisz? Po prostu znajdę furtkę by nie płacić i tyle.

    > Inni "lepsi, mądrzejsi" płacą bez szemrania i to grubo więcej.

    to niech płacą, przecież nie zabraniam im robić ze swoimi pieniędzmi
    tego co chcą, chcą płacic niech płacą...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 102. Data: 2017-06-13 10:09:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2017 o 09:49, A. Filip pisze:

    > Czy "ta pani" jest (aż) tak bezsensowna że jej mianowanie podpada pod
    > odpowiedzialność prawną/karną? np. Działanie na szkodę spółki lub innych
    > akcjonariuszy?

    Dopóki ocena to prokurator podlegający ministrowi podlegającemu premier,
    której z kolei wzmaiankowana jest psiapsiułką, to nie. Choćby nawet
    zawaliła wszystko co możliwe. A nawet jakby prokurator zechciał popełnić
    efektowne samobójstwo, to p.o. prezydent zawsze może ułaskawić zanim
    sprawa trafi niepotrzebnie do sądu.

    No chyba, że to nie idzie z oskarżenia publicznego (ale jestem
    przekonany, że tak).

    Shrek.

  • 103. Data: 2017-06-13 10:13:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2017 o 15:08, A. Filip pisze:

    > A wracając do sprawy: chciałbym zobaczyć takie doniesienie do
    > prokuratury którego by "Ziobryści" nie olali z palcem w dupie
    > i to bez wyraźnego naciągania przepisów.

    A co znaczy wyraźne naciąganie przepisów - prokurator nie dopatrzy się
    znamion przestępstwa i już. Czy to wyraźne naruszenie czy nie - zawsze
    zależy od ocenającego. W ostateczności można zmienić prawo - grubszy
    wałek czy nie?

    Shrek

  • 104. Data: 2017-06-13 19:50:29
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 12 Jun 2017 19:40:20 +0200, w
    <593ed204$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A uniemozliwila ? PiS w ogole zglosil jakis protest ? Czy tylko w TV .

    No ba - przecież donosili na Polskę nawet do UE.

  • 105. Data: 2017-06-13 19:53:55
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 12 Jun 2017 18:41:38 +0200, w
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś
    <t...@m...com> napisał(-a):

    > Tu nie dyskutuję, masz świętą rację.
    > Dodałbym Nowośmieszną i Razem Zandberga, też lepiej nie mieć ich we
    > władzach.
    > Czyli de facto nie mamy w Polsce godnej klasy politycznej IMHO.
    >
    > Można przyjrzeć się Kukiz15...
    > Bez zupełnie _nowych_ ruchów politycznych czarno widzę przyszłość.
    > Na razie wszystko zmierza do PiS 4lata+ być może w koalicji z Kukizem.

    Niestety, z pewnym ubolewaniem stwierdzam, że PO to na razie najlepsze na co
    Polskę stać. Na więcej/lepsze po prostu jesteśmy za słabi.

  • 106. Data: 2017-06-13 19:57:16
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Tue, 13 Jun 2017 08:01:16 +0200, w
    <593f7fad$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Pis robi to co obiecał.

    A co zrobił z tego co obiecał?
    500+ miało być na każde dziecko.
    8k wolnego od poatku miało być chyba już w 2015?

    Pisaniem o likwidacji nepotyzmu nawet mnie nie rozśmieszaj, bo tak jak jest to
    nawet za PZPR nie było.

  • 107. Data: 2017-06-13 19:58:42
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "rg" <n...@o...pl> pisze:
    > Mon, 12 Jun 2017 18:41:38 +0200, w
    > <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś

    > Niestety, z pewnym ubolewaniem stwierdzam, że PO to na razie najlepsze na co
    > Polskę stać. Na więcej/lepsze po prostu jesteśmy za słabi.

    A gdzie to jest _w prawie_ zapisane?

    "Standard to dobra rzecz. Każdy powinien mieć własny."
    Opinie są dokładnie jak standardy ;-)

    --
    A. Filip

  • 108. Data: 2017-06-14 01:26:43
    Temat: Re: Państwowe telewizja i radio
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Jun 2017 19:50:04 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > A nawet jeśli nie to powinien wystarczyć *jeden* kanał telewizyjny i
    > *jeden* kanał radiowy z wyjątkowym finansowaniem.

    Czasu nie zabraknie ... zakldajac, ze obrady Sejmu beda transmitowane?

    Co prawda mamy internet, to i kanalow moze byc wiecej :-)

    > Zmuszanie obywateli
    > *podatkiem* od posiadania odbiornika do finansowania czegokolwiek więcej
    > co jak dla mnie kurewstwo pokazowe.

    Panstwowa telewizja i tak bedzie z podatkow utrzymywana, wiec obywatel
    i tak zaplaci, niezaleznie od tego, czy to bedzie podatek specjalny,
    czy ogolny przez budzet ...

    J.

  • 109. Data: 2017-06-14 06:45:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2017 o 01:26, J.F. pisze:

    > Panstwowa telewizja i tak bedzie z podatkow utrzymywana,

    Z ciekawości - z czego była utrzymywana teraz?

    > wiec obywatel
    > i tak zaplaci, niezaleznie od tego, czy to bedzie podatek specjalny,
    > czy ogolny przez budzet ...

    Jest jedna różnica - spora część elektoratu pisd pewnie nie płaci
    żadnych podatków albo minimalne. I wtedy w ogólnych podatkach by nie
    płacili, a tak nie dość, że będą płacić to zorientują się, że stanowi to
    dość istotny składnik tych podatków (zakładając dwie osoby po 2500, to
    podatków płacą razem niecałe 300 (ogólnie znacznie więcej, ale dla
    niepoznaki mówi się na to "składka: i udaje, że połowę płaci pracodawca)
    a abonamentu będzie ile - 27?). Co 10 złotówka na Kurskiego?

    Shrek

  • 110. Data: 2017-06-14 10:59:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 14 Jun 2017 06:45:12 +0200, Shrek napisał(a):

    > Z ciekawości - z czego była utrzymywana teraz?

    Z abonamentu i reklam. To nie wystarcza, więc wzięli kredyt.
    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/fi
    nanse-tvp-jacek-kurski-zatrudnienie,12,0,2296844.htm

    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"