    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Państwowe telewizja i radio
    Date: Wed, 14 Jun 2017 06:45:12 +0200

    W dniu 14.06.2017 o 01:26, J.F. pisze:

    > Panstwowa telewizja i tak bedzie z podatkow utrzymywana,

    Z ciekawości - z czego była utrzymywana teraz?

    > wiec obywatel
    > i tak zaplaci, niezaleznie od tego, czy to bedzie podatek specjalny,
    > czy ogolny przez budzet ...

    Jest jedna różnica - spora część elektoratu pisd pewnie nie płaci
    żadnych podatków albo minimalne. I wtedy w ogólnych podatkach by nie
    płacili, a tak nie dość, że będą płacić to zorientują się, że stanowi to
    dość istotny składnik tych podatków (zakładając dwie osoby po 2500, to
    podatków płacą razem niecałe 300 (ogólnie znacznie więcej, ale dla
    niepoznaki mówi się na to "składka: i udaje, że połowę płaci pracodawca)
    a abonamentu będzie ile - 27?). Co 10 złotówka na Kurskiego?

    Shrek