  • 91. Data: 2017-06-12 23:57:05
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 20:26, Trefniś pisze:

    > (...)
    >
    > Nie głosowałem na PiS prymitywie.
    > Ale mimo wszystko cieszy mnie wasza biegunka intelektualna
    > "opozycjoniści ścichapęk".

    Petycja z Rzeczpospolitej może coś niecoś nam pomoże, mam takie przeczucie.
    https://secure.avaaz.org/pl/petition/Papiez_Francisz
    ek_Apel_o_ukrocenie_politycznej_dzialalnosci_Tadeusz
    a_Rydzyka_1/?aWQTemb

  • 92. Data: 2017-06-13 02:28:25
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > (...)
    >
    > Nie głosowałem na PiS prymitywie.
    > Ale mimo wszystko cieszy mnie wasza biegunka intelektualna
    > "opozycjoniści ścichapęk".

    Koniowi to zamelduj, może uwierzy...

    --
    Sonn

  • 93. Data: 2017-06-13 08:01:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-12 o 07:50, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Na zasadzie "poprzednicy doprowadzili nas na skraj przepaści, ale my w
    > odróżnieniu od nich zrobiliśmy krok na przód"?

    Od wielu wielu lat w Polsce istniał podatek który nie był ściągany.
    Poprzednie rządy specjalnie albo z nieudolności nie potrafiły naprawić
    tej niesprawiedliwej sytuacji kiedy jedni prawi, porządni obywatele
    płacą i inne cwaniaki NIE.

    A może jesteś przeciwko płaceniu podatków? To co tu ku... robisz?

    Twoje dywagacje o przyszłych niedoszłych odszkodowaniach nawet mnie nie
    śmieszą

    Pis robi to co obiecał.
    Trzeba było zlikwidować ten podatek jak obiecał Tusk.

    Nie zrobił tego to trzeba płacić

    A jak się nie podoba to wygrać wybory i zrobić to po swojemu.

    Jazda do roboty gamonie ;-)

    Też mi się nie podoba że ci z dvb-t nie będą płacić.
    Ale to jest mniejsze zło

  • 94. Data: 2017-06-13 08:04:09
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 16:54, J.F. pisze:

    > A mi chodzi o to, ze partie deleguja ludzi do tych komisji, i co -
    > mieliby sie czlonkowie dogadac wbrew wlasnej partii ?

    Dlatego napisałem, że w większych miejscowościach jest to w zasadzie
    niemożliwe. W mniejszych, gdzie wszyscy się znają, czasami - w bardzo
    sprzyjających warunkach ku temu mogą się jednak dogadać, ty przymkniesz
    oko tu, ja przymknę tam... Oczywiście musi zajść jeszcze wiele
    dodatkowych sprzyjających warunków: brak męża zaufania, inni członkowie
    komisji również są skorzy by się dogadać itd... więc też mało
    prawdopodobne, ale ew - przy super szczęściu wykonalne. Ale ... no
    właśnie też nie na dużą skalę, dodatkowo, zawsze pozostaje obawa, że
    ktoś nie dotrzyma umowy, więc ryzyko nieopłacalne, dlatego dla mnie
    raczej określiłbym to "z prawdopodobieństwem równym 0" (dla
    nieobeznanych z matematyką nie jest to tożsame z tym, że całkowicie
    niemożliwe)...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 95. Data: 2017-06-13 08:06:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 19:43, Shrek pisze:

    > A ja mam lepszy pomysł. Niech się utrzymują z reklam i konkurują na
    > discopolo z polotv, jak muszą - i tak o żadnej misji już mowy nie ma.
    > Albo niech się zamkną. Jedyny powód dla którego państwo powinno mieć
    > telewizję czy radio to nadawanie w razie potrzeby komunikatów alarmowych
    > w czasie klęsk żywoiołowych i stanów wyjatkowych czy wojennych - a to
    > się da załatwić bez _własnej_ telewizji - zwykłą ustawą.

    Jak dla mnie też może być, wskazałem jedynie, że w większości politycy
    nie zauważyli, że obecnie wszystko się zmieniło i abonament w formie
    wymyślonej wieki temu nie ma racji bytu.

    --
    http://polpodroznik.com

  • 96. Data: 2017-06-13 08:17:09
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-13 o 08:01, z pisze:

> [...]
    > płacą i inne cwaniaki NIE.
    >
    > A może jesteś przeciwko płaceniu podatków? To co tu ku... robisz?

    nie jest to podatek, bo gdyby był, nie potrzeba by było umowy z pocztą o
    jego ściąganie. Więc skoro jesteśmy na grupie prawniczej trzymajmy się
    faktów.

    > Twoje dywagacje o przyszłych niedoszłych odszkodowaniach nawet mnie nie
    > śmieszą

    Mnie tez nie, bo to nie politycy zapłacą, tylko znowu my...

    > Pis robi to co obiecał.
    > Trzeba było zlikwidować ten podatek jak obiecał Tusk.

    Czemu to do mnie piszesz, a nie do Tuska? Czy ja wygladam jak Tusk? Albo
    mam z nim coś wspólnego? Jakas mania prześladowcza?

    > Nie zrobił tego to trzeba płacić

    no to płać

    > A jak się nie podoba to wygrać wybory i zrobić to po swojemu.

    Trzeba najpierw zmienić ordynację, bo na razie jest to mało możliwe.

    > Jazda do roboty gamonie ;-)

    widzę, że się lubisz motywować

    > Też mi się nie podoba że ci z dvb-t nie będą płacić.
    > Ale to jest mniejsze zło

    a co mnie to, będą, czy nie. Istotne, jest, że firma działająca na rynku
    dostanie dane, których dostać nie powinna. Było dużo innych lepszych
    rozwiązań, ale ze względu na to by dać swoim zarobić tego nie zrobiono.
    Dodatkowo, jak napisałem w innym miejscu, taka konstrukcja abonamentu
    jest nieprzystająca do dzisiejszego świata.

    --
    http://kaczus.republika.pl

  • 97. Data: 2017-06-13 09:08:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2017 o 08:01, z pisze:
    > Od wielu wielu lat w Polsce istniał podatek który nie był ściągany.

    Bądź konsekwentny - to nie jest podatek. Przez wiele lat państwo leciało
    sobie w chuja nazwyając podatek abonamentem od telewizora, a ludzie
    lecieli sobie w chuja mówiąc, że telewizora nie posiadają - IMHO
    uczciwie. Pomijajac, że niektórzy (jak ja) rzeczywiście telewizora nie
    posiadali.

    > Poprzednie rządy specjalnie albo z nieudolności nie potrafiły naprawić
    > tej niesprawiedliwej sytuacji kiedy jedni prawi, porządni obywatele
    > płacą i inne cwaniaki NIE.

    Ale to jak ze wszystkim. Zresztą obecnie wyruchać państwo to cnota (w
    granicach prawa owyczywiście, żeby być w temacie grupy) i kiedykolwiek
    będę miał okazję to będę to robił. Już pisałem - państwo zostało
    zawłaszczone przez grupę pajaców, z których naczelny (nie prezes)
    stwierdził wprost, że nie jest i nawet nie powinien być prezydentem
    wszytkich Polaków (enumerował też czyim jest). Skoro moim nie jest, to
    znaczy, że obecne władze są dla mnie okupantem i tak należy je traktować.

    > A może jesteś przeciwko płaceniu podatków? To co tu ku... robisz?

    A co dziwnego, że na grupie prawnej ktoś postuluje optymalizacje
    podatkową - na tym polega widać prawo, bo z etyką od dawna nei ma to nic
    wspólnego po obu stronach.

    Shrek

  • 98. Data: 2017-06-13 09:42:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 08:17, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > nie jest to podatek, bo gdyby był, nie potrzeba by było umowy z pocztą o
    > jego ściąganie. Więc skoro jesteśmy na grupie prawniczej trzymajmy się
    > faktów.

    Możesz sobie szukać wymówek ale de facto jest to podatek od posiadania
    telewizora.

    > no to płać

    A Ty nie płacisz podatków. A może odbiornika telewizyjnego nie posiadasz.
    Prawy prawnik w mordę :-)

    > Trzeba najpierw zmienić ordynację, bo na razie jest to mało możliwe.

    To płacz i płać podobnie jak przy innych durnych podatkach i nie jęcz :-)

    > widzę, że się lubisz motywować

    A takie łajzy tylko jęczeć potrafią bo trzeba podatki płacić

> [...]
    > Dodatkowo, jak napisałem w innym miejscu, taka konstrukcja abonamentu
    > jest nieprzystająca do dzisiejszego świata.

    Jest wiele głupot w socjalistycznym unijnym prawodawstwie
    Ta jest jedną z nich.

    Inni "lepsi, mądrzejsi" płacą bez szemrania i to grubo więcej.

    Chcesz się wyrwać z głównego nurtu? BRAWO. Przyjacielu :-)

  • 99. Data: 2017-06-13 09:59:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 12 Jun 2017 19:40:20 +0200, J.F. napisał(a):

    > A uniemozliwila ? PiS w ogole zglosil jakis protest ? Czy tylko w TV .

    http://wyborcza.pl/1,75398,17706317,Sad__PiS_nie_mia
    l_dowodow_na_falszerstwa_wyborow_samorzadowych.html

    Zgłosił i to multum, ale prawie wszystkie przegrał. Cześć z nich była
    wybrakowana, a kiedy sąd wezwał do ich uzupełnienia, olali to.
    W większości orzeczeń nie ma uzasadnień, bo PiS się od nich nie odwoływał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 100. Data: 2017-06-13 10:00:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 12 Jun 2017 18:46:17 +0200, Trefniś napisał(a):

    > Tak prymitywnie "rozumująca" opozycja nie ma moralnego prawa wracać do
    > władzy.

    Od kiedy kuwetowi prezesa maja moralne prawo wypowiadać się o prawie
    moralnym?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek