  • 111. Data: 2017-06-14 14:40:41
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 10:06, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > to niech płacą, przecież nie zabraniam im robić ze swoimi pieniędzmi
    > tego co chcą, chcą płacic niech płacą...

    Już się nie tłumacz :-)

    Nie chcesz płacić "obowiązkowej daniny" państwu bo Ci nie pasuje.

    Nie posiadasz odbiornika telewizyjnego? Kłamca :-)

  • 112. Data: 2017-06-14 14:42:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 09:08, Shrek pisze:

    ciach

    > A co dziwnego, że na grupie prawnej ktoś postuluje optymalizacje
    > podatkową - na tym polega widać prawo, bo z etyką od dawna nei ma to nic
    > wspólnego po obu stronach.

    Ty to nazywasz optymalizacją a ja uchylaniem się odpłacenia.
    To jest karalne i etyka ma tu jak najbardziej zastosowanie.

  • 113. Data: 2017-06-14 14:44:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 19:57, rg pisze:
    > A co zrobił z tego co obiecał?

    Chcesz o murzynach to poczytaj o dokonaniach Tuska w tym temacie.

    Nie zmieniaj tematu albo zamilcz jak masz bredzić :-)

  • 114. Data: 2017-06-14 14:45:37
    Od: z <...@...pl>

    I mogę Ci tylko współczuć że rodzice nie wpoili Ci podstawowych wartości :-)

  • 115. Data: 2017-06-14 15:06:38
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-14 o 14:40, z pisze:

    > Już się nie tłumacz :-)

    gdzie tu widzisz tłumaczenia? Język polski byc trudna języka?

    > Nie chcesz płacić "obowiązkowej daniny" państwu bo Ci nie pasuje.

    Nie chcę płacic danin państwu, które nie potrafi zarządzać finansami.

    > Nie posiadasz odbiornika telewizyjnego? Kłamca :-)

    zależy od definicji odbiornika, bo telewizję możesz oglądać przecież
    przez internet, więc na głupim smyrfonie masz taka możliwość. A
    telewizora nie mam.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 116. Data: 2017-06-14 15:20:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 15:06, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Nie chcę płacic danin państwu, które nie potrafi zarządzać finansami.

    Ale masz płacić. Inaczej jesteś przestępcą :-)
    Dzieci też tego uczysz?

    > zależy od definicji odbiornika, bo telewizję możesz oglądać przecież
    > przez internet, więc na głupim smyrfonie masz taka możliwość. A
    > telewizora nie mam.

    I przez ostatnie 20 czy może więcej lat kiedy był ten obowiązek a Ty nie
    płaciłeś (nie zarejestrowałeś) w Twoim gospodarstwie domowym nie było
    odbiornika telewizyjnego?

  • 117. Data: 2017-06-14 15:24:28
    Od: z <...@...pl>

    Tak tylko dla ścisłości. Odbiornikiem telewizyjnym jest np:
    - dekoder kablówki
    - tyner satelitarny
    - magnetowid
    - tuner tvbt w tym również karta PCI do komputera

  • 118. Data: 2017-06-14 15:25:44
    Od: z <...@...pl>

    A może mam jeszcze napisać o odbiorniku radiowym?

    Bo coś czuję niewiedzę :-)

  • 119. Data: 2017-06-14 15:54:20
    Temat: Re: Państwowe telewizja i radio
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2017 o 10:59, Olin pisze:

    > Z abonamentu i reklam. To nie wystarcza, więc wzięli kredyt.

    A wcześniej starczało?

    Shrek

  • 120. Data: 2017-06-14 16:28:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2017 o 14:42, z pisze:

    > Ty to nazywasz optymalizacją a ja uchylaniem się odpłacenia.

    Na razie nieposiadanie kołchoźnika nie jest karalne.

    > To jest karalne i etyka ma tu jak najbardziej zastosowanie.

    Etyki to już lepiej w to nie mieszejmy. Z powrotem nadeszły czasy, gdy
    wyruchanie władzy jako zaborcy czy okupanta jest w pewnych granicach
    chwalebne.

    Shrek