  • 241. Data: 2017-06-19 13:00:48
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:oi6ovf$qr0$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-06-18 o 21:21, Shrek pisze:

    >Słaba wymówka. Pieniądze z abonamentu są na utrzymanie państwowej
    >telewizji i radia.

    W celu realizowania misji, bo inaczej zawsze sie mozna pytac czemu tak
    drogo i w ogole po co ...

    O misji, to oni sami pisza :-)

    J.

  • 242. Data: 2017-06-19 14:11:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-19 o 13:00, J.F. pisze:

    > W celu realizowania misji, bo inaczej zawsze sie mozna pytac czemu tak
    > drogo i w ogole po co ...

    Dz.U. 1993 Nr 7 poz. 34
    I poszukaj czy aby na pewno jest o misji ?
    A zadania są zdefiniowane w pierwszym Artykule. :-)

    > O misji, to oni sami pisza :-)

    I w swojej opinii misję wykonują, dbają aby nam humoru nie
    zepsuły doniesienia o niekompetencji pisowców czy ich
    kochanków na stanowiskach rządowych czy w spółkach skarbu państwa.
    Ale tylko oni uważają to za misję.

    Pozdrawiam

  • 243. Data: 2017-06-19 14:49:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Dz.U. 1993 Nr 7 poz. 34
    >I poszukaj czy aby na pewno jest o misji ?
    >A zadania są zdefiniowane w pierwszym Artykule. :-)

    I te zadania to wlasnie owa misja :-)

    Bo inaczej mozna by zapisac, ze zadaniem telewizji jest przyniesienie
    dywidendy w wysokosci 1% obrotow :-)

    >I w swojej opinii misję wykonują, dbają aby nam humoru nie
    >zepsuły doniesienia o niekompetencji pisowców czy ich
    >kochanków na stanowiskach rządowych czy w spółkach skarbu państwa.
    >Ale tylko oni uważają to za misję.

    Nie tylko, Suweren tez tak uwaza :-P

    A poza tym przeciez czytales artykul 1 :-)

    J.

  • 244. Data: 2017-06-19 21:10:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-19 o 14:49, J.F. pisze:

    > I te zadania to wlasnie owa misja :-)

    To nie jest misja to zadanie.

    > Bo inaczej mozna by zapisac, ze zadaniem telewizji jest przyniesienie
    > dywidendy w wysokosci 1% obrotow :-)

    Niech napiszą, w życiu nikt abonamentu wtedy nie zapłaci.

    > Nie tylko, Suweren tez tak uwaza :-P

    W dupie mam co uważa suweren. Ważne co mówi ustawa.
    Wcześniej czy później konkurencja się dopcha do koryta
    i może w ramach pokazówki kilku bezczelnie olewających
    prawo z powodu poleceń suwerena wsadzić za kratki.

    > A poza tym przeciez czytales artykul 1 :-)

    :-)

    Pozdrawiam

  • 245. Data: 2017-06-23 09:39:10
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie żartuj.

    -----
    > (przy naborze na MBA często trzeba przejść badanie psychologiczne, żeby sprawdzić
    czy potrafisz podejmować trudne decyzje).

  • 246. Data: 2017-06-23 09:40:56
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A w czym ten Misiewicz był gorszy od dajmy na to Nowaka?

    -----

  • 247. Data: 2017-06-23 09:42:17
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zaproponuj dwie inne kandydatury i my z nich tu wirtualnie wybierzemy.

    -----

  • 248. Data: 2017-06-23 09:45:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No to już wiesz dlaczego przegrały udecja/uwecja.
    Masz syndrom Bydłoszewskiego?
    BTW ten to dopiero miał formalne kwalifikacje do zasiadania gdziekolwiek...

    -----

  • 249. Data: 2017-06-23 09:46:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 23 Jun 2017 09:40:56 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > A w czym ten Misiewicz był gorszy od dajmy na to Nowaka?

    Misiewicz był bez i nadal jest bez porównania lepszy, bo zna się na
    receptach i potrafi otworzyć niejedne drzwi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 250. Data: 2017-06-23 09:53:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 23 Jun 2017 09:45:14 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Masz syndrom Bydłoszewskiego?

    Mógłbyś rozwinąć swe uprzejme pytanie?
    Knajacki język nie zawsze jest dla mnie zrozumiały.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl