  • Data: 2019-07-11 11:52:14
    Temat: Re: 231kk czyli zakamuflowany dupochron
    Od: mariusz7402 <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Jul 2019 10:34:01 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Dobre z tą Czubówną, choć z mojego doświadczenia w newralgicznych
    > urzędach mają radia włączone na tyle głośno,
    > żebyś ich nie nagrał.

    Właśnie dobrze, że grają bo to jest Twój "stempel czasu".

    > I nic nie mają przejebane,

    Każ im ściszyć. Bo masz słaby słuch i nie słyszysz co pani mówi.
    A jak nie ściszą, to zgłoś zgłoś ich do ZAIKSU bo nie mają koncesji
    na publiczne odtwarzanie utworów muzycznych.

    A zresztą teraz są takie "sprzęty", że nagrają nawet jak jest włączone
    "szumidło". I są dużo tańsze niż telefon komórkowy średniej półki.

    > bo sądu administracyjnego nie interes
    > ują kłamstwa wypowiadane przez urzędników organu (sprawdzone
    > parokrotnie).

    Sprowokuj ich do wydania "dokumentu".