  • Data: 2019-07-11 20:38:58
    Temat: Re: 231kk czyli zakamuflowany dupochron
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.07.2019 o 14:00, Budzik pisze:

    > No to masz odpowiedz na swoje pytanie :)))

    Chodzi Ci o tę litanię? Tylko autorowi się wydaje, że jest sprytny. W
    praktyce kurator powie, ze mu to coś powiedział, zanim zaczął nagrywać,
    albo potem, jak już wyszedł, to przez okno wykrzyczał na odchodnym. Albo
    innego dnia. Możliwości jest mnóstwo. Wykazanie kuratorowi, że skłamał
    nie jest takie proste, jak sie autorowi pomysłu wydaje.