  • Data: 2019-07-11 21:08:08
    Temat: Re: 231kk czyli zakamuflowany dupochron
    Od: mariusz7402 <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Jul 2019 20:51:09 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > OK! Ale diabeł tkwi w szczegółach. Nie dziw się, że dopytałem.

    > W innych wątkach opisałem, jak to "zły" kurator może obejść>
    Niech próbuje.

    > Ciebie? Bo jego pewnie nie.
    Dlaczego mnie?
    Jeśli powie, że to było innego dnia.
    To poproszę o podanie daty godziny i najlepiej jeszcze minuty.
    Będzie się krócej męczył.

    > I co z tego wynika?
    Prawdopodobnie to, że inne pisma są datowane na posiedzenia z kimś innym.

    > Poi prostu staram Ci się uświadomić, ze to nie takie proste, jak Ci się
    > wydaje i tyle.
    Wydaje to się prokuratorowi i innym szmaciakom, że będą krzywdzić ludzi.

    > Takie same pytania zada prokurator i sąd, jakby co.

    Jakie może jeszcze zadać?