  • Data: 2019-07-11 20:05:53
    Temat: Re: 231kk czyli zakamuflowany dupochron
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > 2. rozmawia kurator ze MNĄ,
    > 3. nagrywam rozmowę z NIM,
    > 4. kurator pisze pierwsze swoje pismo o MNIE,
    > 5. czytam pismo JEGO,
    > 6. słucham nagrania i sprawdzam co mówiłem JA,
    > 7. kurator napisał coś czego w nagraniu nie mówiłem JA,
    > 8. w trakcie spotkania był włączony telewizor,
    > 9. świadkiem nagrania jest Czubówna Krystyna, lat 57, wzrostu ok. 1,7 m,
    > szatynka, oczy piwne,
    > 10. z nagrania nie wynika, że "ktoś coś" wyciął Czubównie Krystynie
    > z jej monologu,
    > 11. z powyższego wynika że nagranie nie jest zmanipulowane,

    Ale to w żaden sposób z Twoich wcześniejszych wypowiedzi nie wynikało.
    Czy kurator napisał, że w trakcie tej konkretnej rozmowy w obecności
    "Czubówny" to powiedziałeś? Bo może twierdzić, że powiedziałeś przed
    rozpoczęciem nagrywania albo po zakończeniu przykładowo. Albo innego dnia.>
    > Czy Ty nie jesteś aby byłym policjantem?

    Nie. A jakie to ma znaczenie?