  • Data: 2019-07-11 20:51:09
    Temat: Re: 231kk czyli zakamuflowany dupochron
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.07.2019 o 20:41, mariusz7402 pisze:

    > Zwyczajni nie chciało mi się opowiadać szczegółów.

    OK! Ale diabeł tkwi w szczegółach. Nie dziw się, że dopytałem.

    > Jest nagrane:
    > 1. "dzień dobry" w drzwiach.
    > 2. rozmowa w obecności Czubówny.
    > 3. "do widzenia" w drzwiach.

    W innych wątkach opisałem, jak to "zły" kurator może obejść>
    > A to niech "se" mówi. Będzie bardziej bolało.

    Ciebie? Bo jego pewnie nie.

    > Pismo jest datowane na dzień posiedzenia z Czubówną.

    I co z tego wynika?

    > Sposób w jaki zadajesz pytania, budzi pewne podejrzenia.

    Poi prostu staram Ci się uświadomić, ze to nie takie proste, jak Ci się
    wydaje i tyle. Takie same pytania zada prokurator i sąd, jakby co.