    From: "Tomek" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bezprawne wylaczenie telefonu w Orange
    Date: 15 Nov 2005 13:10:24 +0100

    Witam

    Jestem posiadaczem telefonu abonamentowego w sieci Orange. Posiadam go od kilku
    lat i standardowo mam ustawione polecenie zaplaty z banku w celu oplaty
    rachunkow.
    Zdazylo sie tak iz siec Orange pewnego dnia poinformowala mnie, ze mam
    niezaplacony rachunek gdyz jest brak srodkow na koncie. Fakt jednak jest taki
    iz na koncie bankowym od dluzszego czasu posiadam kwote duzo wyzsza niz kwota
    rachunku do zaplacenia. Po miesiacu firma Orange poinformowala, iz w takim
    wypadku odciagna wraz z kolejnym rachunkiem poprzedni ktory z niewiodomo jakich
    przyczyn nie zostal odciagniety.
    Minal miesiac i znowu to samo. Firma nie dosc, ze nie odciagnela kwoty to
    jeszcze wylaczyla mi telefon. Czy to jest zgodne z prawem? Czy moge w takim
    razie zlozyc zazalenie i zadac rekompensaty?
    Chciabym zaznaczyc, iz telefon jest mi niezbednie potrzebny i fakt ten mnie
    bardzo zdenerwowal.

    Dziekuje za pomoc
    Tomek