eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezprawne wylaczenie telefonu w Orange › Re: Bezprawne wylaczenie telefonu w Orange
  • Data: 2005-11-15 21:17:28
    Temat: Re: Bezprawne wylaczenie telefonu w Orange
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Przemek R..."
    > dokladnie tak, bo wtedy oni sami sciagaja nalezne oplaty.
    >
    >>To dalej w moim interesie jest aby rachunek był zapłacony.
    >
    > w ich interesie.

    mialem to samo - nie odwolujac PZ poprosilem ich o zmiane banku
    (wyslalem papiery do PZ z innego rachunku)
    Faktury nie zrealizowali a za miesiac przyslali z nastepna faktura
    prosbe o splate do dnia 9 X (sobota)
    w poniedzialek 10 X telefon byl juz wylaczony, mimo ze tego dnia
    moglem zaplacic
    a po miesiacu z nastepna faktura 40 zl * 3 telefony za wlaczenie
    ponowne
    teraz napisalem reklamacje i czekam na zwrot oplat albo zmieniam
    operatora
    - zachowujac numer, bo juz chyba bedzie mozna :-)
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1