  • Data: 2005-11-15 12:31:55
    Temat: Re: Bezprawne wylaczenie telefonu w Orange
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy to jest zgodne z prawem? Czy moge w takim
    > razie zlozyc zazalenie i zadac rekompensaty?
    > Chciabym zaznaczyc, iz telefon jest mi niezbednie potrzebny i fakt ten
    > mnie
    > bardzo zdenerwowal.

    IMHO to Ty musisz się zainteresować aby zapłacić rachunek w terminie. I
    jesli nie odciągnęli Ci z konta automatycznie trzeba było samemu wysłać im
    przelew.

    Jeśli potrzebujesz telefonu na poważnie, a nie do zabawy to zmień sieć inne
    podchodza poważniej do swoich klientów.

    Ciekawe czemu Orange ma najwyższy odsetek klientów "na kartę", a najniższy
    biznesowych ;-)

    Pozdrawiam
    Winetoo