eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezprawne wylaczenie telefonu w Orange › Re: Bezprawne wylaczenie telefonu w Orange
  • Data: 2005-11-15 14:56:14
    Temat: Re: Bezprawne wylaczenie telefonu w Orange
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7d1a.0000031d.4379d030@newsgate.onet.pl...


    Zagadnienie musisz analizować dwuetapowo. pierwszy etap, to
    niewywiązanie się przez kogoś z obowiazku zapłaty. No i teraz niejasno
    piszesz i nie wiem, czy przez polecenie zapłaty rozumiesz zlecenie
    stałe złożone w banku, czy upoważnienie do pobierania środków przez
    ORANGE. Jeśli ORANGE twierdzi, że polecenie przelewu nie zostało
    zrealizowane z powodu braku środków, to zażądał bym w pierwszej
    kolejności pisemnego wyjaśnienia z banku. Generalnie musisz dążyć do
    ustalenia winnego temu, że pomimo postawienia przez Ciebie stosownych
    środków finansowych do dyspozycji i wydania stosownych dyspozycji do
    zapłaty nie doszło.

    W sumie możliwe są dwie sytuacje. Albo ORANGE coś zamieszało, albo
    bank. Jeśli ORANGE, to możesz się z nimi pieniaczyć przed sądem z
    tytułu niewywiązania się z umowy. Ale jeśli winę to ponosi bank, to
    niestety możesz jedynie na banku dochodzić roszczeń cywilnych za
    straty spowodowane wyłączeniem Twojego telefonu.

    No i nie wiem, czemu nie wyjaśniłeś sprawy zawczasu, skoro monitowali
    problemy? Podejrzewam, bo nie wiem, że polecenie zapłaty działa w ten
    sposób, że jest generowane tylko raz i jak z jakiegoś powodu nie
    przejdzie to drugi raz się nie generuje i wymagał Twojego zlecenie
    uregulowania rachunku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1