  • Data: 2005-11-15 22:19:04
    Temat: Re: Bezprawne wylaczenie telefonu w Orange
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack"

    > Jedyną rzeczą o jaką musi zadbać mając PZ jest posiadanie
    > odpowiedniej ilości środków na koncie.

    sprobuj nie odwolujac PZ wystąpić o nowe regulowane z innego rachunku
    - przestaja pobierac ze starego a z nowego jeszcze nie biora bo
    czekaja az
    nowy bank sie na to zgodzi.
    Przenioslem kilka PZ i wszedzie bylo to samo
    TPSA nawet zdazyla mi na faktuurze napisac "platne PZ" po czym forsy
    nie wziela
    orange tez kilka dni po nastepnej fakturze (platnej PZ z nowego banku)
    telefon mi wylaczyl, bo nie wzial sobie oplaty za poprzedni miesiac
    *** blad ***