  • 31. Data: 2021-12-21 11:39:24
    Temat: Re: urodziny Hitlera
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 21 Dec 2021 11:12:34 +0100, J.F napisał(a):

    > Impreza byla na 8 osob, w tym dwie TVN?
    >
    > No to nadal nie wiem - mundury, oprawa, transport ... albo jakis
    > wielki fanatyk, albo ktos mu zaplacil za organizacje ..

    Bardzo dobry sposób na życie: kłam, a jak cię złapią za rękę, to kłam
    jeszcze bardziej, żeby nie można było odróżnić prawdy od kłamstwa.
    Przydatni są koledzy, którzy będą to kłamstwo konsekwentnie powtarzać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 32. Data: 2021-12-21 14:06:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Dec 2021 11:39:24 +0100, Olin wrote:

    > Bardzo dobry sposób na życie: kłam, a jak cię złapią za rękę, to kłam
    > jeszcze bardziej, żeby nie można było odróżnić prawdy od kłamstwa.
    > Przydatni są koledzy, którzy będą to kłamstwo konsekwentnie powtarzać.

    Ale komu to radzisz?

    "organizatorowi", TVN, prokuraturze?

    Bo ja tylko zauwazam, ze kameralna impreza gdzies w lesie, to nie
    zasluguje na zarzut "propagowanie ustroju faszystowskiego".

    No chyba, ze TVN zaplacil w celu emisji reportazu ... to moze
    zasluguje :-)

    J.

  • 33. Data: 2021-12-21 14:38:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 21 Dec 2021 14:06:38 +0100, J.F napisał(a):

    > No chyba, ze TVN zaplacil w celu emisji reportazu

    No właśnie: kłam do upadłego.
    Jak pytają o dowody udawaj, że nie słyszysz i kłam dalej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2021-12-21 23:12:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-21, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale komu to radzisz?
    >
    > "organizatorowi", TVN, prokuraturze?
    >

    > Bo ja tylko zauwazam, ze kameralna impreza gdzies w lesie, to nie
    > zasluguje na zarzut "propagowanie ustroju faszystowskiego".

    Dlaczegow sumie nie? Propogować, owszem, oznacza rozpowszechniać, ale
    niekoniecznie naraz dużej liczbie osób. Bardziej wydaje się chodzi, o
    czynność popularyzującą, a nie o skalę popularyzacji jednorazowego
    zdarzenia.

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2021-12-22 11:02:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-12-21, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >niekoniecznie naraz dużej liczbie osób. Bardziej wydaje się chodzi, o
    >czynność popularyzującą, a nie o skalę popularyzacji jednorazowego

    Owszem, ale jak to impreza zamknieta, dla scislego aktywu, to aktyw
    juz jest odpowiednio nastawiony :-(

    J.

  • 36. Data: 2021-12-22 11:06:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-22, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Owszem, ale jak to impreza zamknieta, dla scislego aktywu, to aktyw
    > juz jest odpowiednio nastawiony :-(

    No ci z tvn'u nie byli :)

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2021-12-22 11:32:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-12-22, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No ci z tvn'u nie byli :)

    No i to mnie wlasnie zastanawia :-)

    Robisz nielegalna impreze na 6 osob, zakladam ze dobrze sobie znanych,
    i zapraszasz jeszcze przypadkowe osoby?
    Ktos musial podsunac ta dziennikarke, ktos zaufany ... albo ktos, kto
    zaplacil za organizacje :-)

    J.

  • 38. Data: 2021-12-22 12:07:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Dec 2021 11:32:13 +0100, J.F. napisał(a):

    > Robisz nielegalna impreze na 6 osob, zakladam ze dobrze sobie znanych,
    > i zapraszasz jeszcze przypadkowe osoby?
    > Ktos musial podsunac ta dziennikarke, ktos zaufany ... albo ktos, kto
    > zaplacil za organizacje

    Wzorowo.
    Kłam, a jak cię złapią na kłamstwie, to kłam jeszcze bardziej, żeby nie

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 39. Data: 2021-12-22 12:28:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >Wzorowo.
    >Kłam, a jak cię złapią na kłamstwie, to kłam jeszcze bardziej, żeby
    >nie
    >można było odróżnić prawdy od kłamstwa.

    No ale w czym sie myle - bylo tam wiecej osob niz 8 ?

    Ogloszenie na jakims tajnym forum bylo "kto chce wziac udzial w
    rocznicy urodzin, niech sie zglasza do ..." ?

    J.

  • 40. Data: 2021-12-22 13:10:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Dec 2021 12:28:58 +0100, J.F. napisał(a):

    > No ale w czym sie myle - bylo tam wiecej osob niz 8 ?

    Kto podsunął dziennikarkę i zapłacił za organizację?
    Gdzie są dowody?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/