  • 21. Data: 2021-12-10 00:58:55
    Temat: Re: urodziny Hitlera
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-09, Astralny Rębajło <a...@g...com> wrote:

    > Gdyby wykonał, to by nie zadawał takich pytań:) Wiem jak spod gógla
    > usunąć swoje wiadomości, zdaje się pod tunderbirdem też się da, ale
    > jak używał czegoś egzotycznego do pisania ... ? Może być problem.

    Nie da się niczym, jesli takie widzimisie właścicieli/administratora
    serwera. Mój nawet "supersedesów" nie łyka.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2021-12-10 01:05:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-09, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]
    > stylu, że w końcu sąd zrozumie swoje błędy i przyjmie jego "nauki" i nic
    > mu nie zrobią.
    > Długo by opowiadać, nagrabił sobie nieźle przez te parę lat. Do końca
    > był przekonany, że on jest jakimś "nauczycielem", a tylko świat nie
    > zrozumiał jeszcze "prawdy" i on musi ją przekazać żeby zapanował pokój
    > na świecie i powszechna miłość wszystkich do wszystkich.
    >
    > Nijak nie docierało do niego, że nie jest pierwszym pedofilem na
    > świecie, który do swoich preferencji dorobił sobie ideologię, żeby jakoś

    A, leotar, nawet się kiedyś zastanawiałem co się z nim stało. Trwało to
    trochę więcej niż parę lat. Gość po prostu chory MZ bo ideologia
    ideologią, ale tu chyba i jakaś mania (OCD) była skoro z taką
    konsekwencja i uporem nawijał o tym na grupach latami. Dziwne trochę, że
    sąd kazał mu coś usuwać.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2021-12-10 05:59:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakoś tak się nie staram a od czasu do czasu widzę. No trza biegłego
    > faktycznie.

    Mi jak nie wpiszesz znaczek w znaczek cytatu to raczej się nie zdarza.

    Wiem. Podobnie jak z tym zdjęciem;)

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2021-12-13 16:16:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    >Zapadł prawomocny wyrok w sprawie pomówienia dziennikarza TVN
    >Bertolda
    >Kittela o rzekomą organizację rzeczonych urodzin.
    >Niejaki 'smok05', czyli Jan Janiak z Gliwic "W wyniku przegranego
    >procesu
    >będzie musiał zapłacić grzywnę - 1 tys. zł, a także nawiązkę - 200 zł
    >na
    >PCK. Musi też zwrócić Kittelowi poniesione koszty procesu i
    >honorarium jego
    >pełnomocnika."
    >https://wyborcza.pl/7,75398,27885514,troll-promowan
    y-przez-politykow-pis-znieslawil-dziennikarza.html
    >Ów Janiak miał 20 tys. obserwujących na tłiterze.
    >Ciekawe przy 'zasięgu' juznetowym kara za łgarstwa byłaby podobna.

    A ktoz to jest ten Kittel? A ktoz to jest Janiak/smok05?

    No i zaraz ... czy ja dobrze pamietam, ze na tych urodzinach to bylo 8
    osob, z czego 2 z TVN, ale chyba bez Kittela,
    a glowny organizator twierdzil, ze pieniadze na organizacje dostal od
    nieznajomego w reklamowce?

    Organizacja profesjonalna - scenografia, mundury, mowy pochwalne ...

    J.

  • 25. Data: 2021-12-13 17:16:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.12.2021 o 16:16, J.F. pisze:

    > No i zaraz ... czy ja dobrze pamietam, ze na tych urodzinach to bylo 8
    > osob, z czego 2 z TVN, ale chyba bez Kittela,

    I tak lepiej niż zamachowiec brunon k. U niego cała komórka to byli
    funkcjonariusze służb, którzy rzeczonego terrorystę zwerbowali na szefa.
    W sumie byłoby śmieszne, gdyby nie tragiczne dla zainteresowanego.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2021-12-13 19:46:44
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    J.F. napisał(a):
> [...]
    > nieznajomego w reklamowce?
    >
    > Organizacja profesjonalna - scenografia, mundury, mowy pochwalne ...

    Widzę i J.F zaczyna pomalutku łączyć fakty z datami podobnie jak mr.Zbyniu z tej
    grupy.
    Myślta, myślenie ma przyszłość.

    Podpowiem:
    - urodziny Hitla wypuszczone przez "ż" tefauen w hot okresie przed ....
    - ostatnia prowokacja (2021) urządzona przez "ż" na potrzeby "ż" w okresie na 0 dni
    przed chanukom ....

    Ufam że data radę:) Tylko czasem trza was letko pociągnąć za język:)

  • 27. Data: 2021-12-13 22:35:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >funkcjonariusze służb, którzy rzeczonego terrorystę zwerbowali na
    >szefa. W sumie byłoby śmieszne, gdyby nie tragiczne dla

    No ale ... moze pochwalic sluzby ?
    Bo jakby sobie innych pomagierow znalazl ...

    J.

  • 28. Data: 2021-12-13 22:52:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.12.2021 o 22:35, J.F. pisze:

    > No ale ... moze pochwalic sluzby ?

    Kazik pochwalił https://www.youtube.com/watch?v=DGSFdfveO1o :)

    W sumie pochwalił też policję z mławy;)

    > Bo jakby sobie innych pomagierow znalazl ...

    Zasadniczo to należało typa obserwować i jakby sobie znalazł to byłoby
    więcej. No ale raczej by nie znalazł, bo w sumie nie tak łatwo takich
    typów znaleźć - a jak znajdziesz to sie okazuje że to przebierańcy;)

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2021-12-20 14:16:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 13 Dec 2021 16:16:14 +0100, J.F. napisał(a):

    > glowny organizator twierdzil, ze pieniadze na organizacje dostal od
    > nieznajomego w reklamowce?

    No i potrafił to udowodnić, czy tylko tak sobie mówił, że ta ręka, za którą
    go złapali, to nie jego ręka?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 30. Data: 2021-12-21 11:12:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Dec 2021 14:16:39 +0100, Olin wrote:

    > No i potrafił to udowodnić, czy tylko tak sobie mówił, że ta ręka, za którą
    > go złapali, to nie jego ręka?

    Kiedy zasadniczo to nie ma w jego sprawie wiekszego znaczenia czy
    dostal czy mowi.

    Impreza byla na 8 osob, w tym dwie TVN?

    No to nadal nie wiem - mundury, oprawa, transport ... albo jakis
    wielki fanatyk, albo ktos mu zaplacil za organizacje ...

    J.