  • 1. Data: 2021-12-07 14:58:31
    Temat: urodziny Hitlera
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Zapadł prawomocny wyrok w sprawie pomówienia dziennikarza TVN Bertolda
    Kittela o rzekomą organizację rzeczonych urodzin.
    Niejaki 'smok05', czyli Jan Janiak z Gliwic "W wyniku przegranego procesu
    będzie musiał zapłacić grzywnę - 1 tys. zł, a także nawiązkę - 200 zł na
    PCK. Musi też zwrócić Kittelowi poniesione koszty procesu i honorarium jego
    pełnomocnika."

    https://wyborcza.pl/7,75398,27885514,troll-promowany
    -przez-politykow-pis-znieslawil-dziennikarza.html

    Ów Janiak miał 20 tys. obserwujących na tłiterze.
    Ciekawe przy 'zasięgu' juznetowym kara za łgarstwa byłaby podobna.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-12-07 18:32:10
    Temat: Re: urodziny Hitlera
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2021 o 14:58, Olin pisze:

    > https://wyborcza.pl/7,75398,27885514,troll-promowany
    -przez-politykow-pis-znieslawil-dziennikarza.html

    > Ów Janiak miał 20 tys. obserwujących na tłiterze.
    > Ciekawe przy 'zasięgu' juznetowym kara za łgarstwa byłaby podobna.

    A a ile osób osądzasz łącznie samochody, prawo i pręgierz?

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2021-12-07 23:29:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    -przez-politykow-pis-znieslawil-dziennikarza.html

    > A a ile osób osądzasz łącznie samochody, prawo i pręgierz?

    To jest dobre pytanie biorąc pod uwagę, że tłiter jest nieindeksowany, a
    Usenet tak.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2021-12-08 06:25:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To jest dobre pytanie biorąc pod uwagę, że tłiter jest nieindeksowany, a
    > Usenet tak.

    Cały usenet polski to się zamyka poniżej jednej setki aktywnych userów.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2021-12-08 11:14:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Dec 2021 18:32:10 +0100, Shrek napisał(a):

    > A a ile osób osądzasz łącznie samochody, prawo i pręgierz?

    Na pierwszej i trzeciej grupie nie bywam. Prawo szacuję na 20, góra 30,
    osób, ale wyłącznie na czuja.

    Tak przy okazji zauważę, że minęła prawie doba od założenia wątku, a
    grupowi wylewacze pomyj milczą, choć zazwyczaj śmiało prezentują swe
    poglądy.

  • 6. Data: 2021-12-08 14:55:43
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > Tak przy okazji zauważę, że minęła prawie doba od założenia wątku, a
    > grupowi wylewacze pomyj milczą, choć zazwyczaj śmiało prezentują swe
    > poglądy.

    Korpo może sobie pozwolić na różne procesy, szary ludek nie ma takich
    możliwości. Obie strony wygrywają i przegrywają*. Przy czym fanfary są
    tylko przy wygranej. Nic nowego. Wystarczy

    p.Smok powinien nauczyć się pisać z dupochronem "?" tak jak robią inni:)
    cyt.
    "Urodziny Hitlera" były opłaconą ustawką?

    albo
    cyt.
    > wpolityce.pl twierdzi, że z zeznań Mateusza S

    *
    cyt
    TVN przegrał proces z Ministerstwem Sprawiedliwości, w ...
    TVN przegrał proces z Instytutem Książki - WP Wiadomości
    TVN przegrał w sądzie z portalem Radia Maryja. Wyrok jest ...
    TVN przegrała proces o ochronę dóbr osobistych z Caritas Archidiecezji
    ..reportaż TVN, w którym pokazano dom opieki, gdzie starsi ludzie byli przykuwani do
    kaloryfera i leżeli na podłodze? Właśnie Sąd Najwyższy uznał, że materiał był
    wyreżyserowany.
    TVN będzie musiał przeprosić właścicielkę domu opieki.

    Do gógla można wysłać zapytanie tvn/tvp/GW + przegrał w sądzie i dostaniesz
    podobne wyniki.

    Współczesne dziennikarstwo
    https://youtu.be/T8lZ-4qdkOU

  • 7. Data: 2021-12-08 16:40:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.12.2021 o 06:25, Shrek pisze:

    > Cały usenet polski to się zamyka poniżej jednej setki aktywnych userów.

    Ale tu chodzi o tych bardziej nieaktywnych, ich mogą być miliony.

  • 8. Data: 2021-12-08 17:10:59
    Temat: Re: urodziny Hitlera [za niestosowanie się do zaleceń mec. Giertycha "Nieuchwytnego" się płaci]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Astralny Rębajło <a...@g...com> pisze:

> [...]
    >
    > albo
    > cyt.
    > wpolityce.pl twierdzi, że z zeznań Mateusza S

    Zawsze należy stosować się do zaleceń Mecenasa Giertycha "Nieuchwytnego":
    zamiast mówić mafia on mówił "quasi mafia" żeby zmniejszyć skarżalność :-)

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2021-12-08 19:43:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2021 o 16:40, nadir pisze:

    > Ale tu chodzi o tych bardziej nieaktywnych, ich mogą być miliony.

    Mogą być, ale raczej nie ma:P

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-12-08 23:53:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Mogą być, ale raczej nie ma:P

    Milionów raczej nie, ale dzięki indeksowaniu (dostępności dla SE), a
    wcześniej, popodłączaniu pod różne fora i strony, cztero-pięciocyfrowy
    zasięg jest MZ spokojnie. W dodatku tu nic nie ginie i jest w praktyce
    nieusuwalne, czyli potencjalna szkoda spora.

    A tłiter nie jest indeksowany więc tylko ci co tam wejdą z konkretnym
    zamiarem, lub po jakimś linku z innej strony.

    --
    Marcin