  • 1. Data: 2021-12-07 14:08:07
    Temat: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Jakoś mi to umknęło czy wcześniej prasa nie pisała, czy też już Niemiec
    co kradnie skarpetki?

    A ładne jest.
    https://www.rp.pl/prawo-karne/art396811-sad-nie-bedz
    ie-postepowania-ws-14-latka-ktory-udostepnil-informa
    cje-o-strajku-kobiet

    Zarzuty wobec dziecka wysunęła policja. Funkcjonariusze zjawili się w
    domu chłopca i straszyli go karą pozbawienia wolności do lat ośmiu za
    organizowanie nielegalnego zgromadzenia. Nie ma jednak żadnych dowodów
    na to, że chłopiec zamierzał zorganizować jakiekolwiek zgromadzenie,
    udostępnił tylko informacje o już zaplanowanym.

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2021-12-07 15:00:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 07 Dec 2021 13:08:07 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > https://www.rp.pl/prawo-karne/art396811-sad-nie-bedz
    ie-postepowania-ws-14-latka-ktory-udostepnil-informa
    cje-o-strajku-kobiet

    Nie pierwszy i obawiam się, że nie ostatni raz sąd spuszcza kulsonów na
    drzewo.
    Ale chodzi o to, żeby zastraszać i w tym są znakomici, a władza ludowa to
    docenia i jeszcze koncert zorganizuje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2021-12-07 18:28:10
    Temat: Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o nielegalnym zgromadzeniu (Strajku Kobiet)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
> [...]
    > na to, że chłopiec zamierzał zorganizować jakiekolwiek zgromadzenie,
    > udostępnił tylko informacje o już zaplanowanym.

    "Faszyści"! Zapiszcie sobie w kajeciku, szybko się "precedens" przyda.

    W końcu legalizacje Marsz Wolności zbudowano na walce gejów o prawo do
    manifestacji dla gejów z którego wyszło prawo dla wszystkich.
    Wcześniej lokalne samorządy odmawiały prawa do zgromadzenia w praktyce
    uznaniowo gejom *i Marszowi Wolności* (PO Warszawa).

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-12-07 18:30:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2021 o 15:00, Olin pisze:

    > Nie pierwszy i obawiam się, że nie ostatni raz sąd spuszcza kulsonów na
    > drzewo.

    Dlaczego się obawiasz? Bardzo dobrze, ze spuszcza. Daje się, że zasadą
    się stało, ze jak cię kulsoństwo oskarża o udział w demonstracji albo
    koronopierdolca to dostaje w sądzie w dupę. Podobnie sanepid. I dobrze.
    Jedyne czego szkoda, to że oznacza to że żyjemy w państwie z
    namokniętego kartonu lepionego gównem.

    > Ale chodzi o to, żeby zastraszać i w tym są znakomici

    Gówno a nie znakomici. Obywatele masowo wygrywają z władzą w sądach.
    Problem nie w tym że ci zarzuty postawią, tylko wpierdol ręce połamią
    albo zabiją w kiblu na komisariacie.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2021-12-07 23:34:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-07, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

> [...]
    > drzewo.
    > Ale chodzi o to, żeby zastraszać i w tym są znakomici, a władza ludowa to

    Ale czy straszenie 14latka przez policjanta więzieniem nie jest czasami
    czynem karalnym? Zapewne poinformował o tych 8miu grożących latach w
    określonym celu tylko zapewne był to właśnie ów cel "wychowaczy".

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2021-12-08 00:21:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Gówno a nie znakomici. Obywatele masowo wygrywają z władzą w sądach.
    > Problem nie w tym że ci zarzuty postawią, tylko wpierdol ręce połamią

    Problem w tym, że teraz n-14'tolatków, którzy wczesnie by przesłali taką
    informacje, tego już nie zrobi.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2021-12-08 06:23:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Problem w tym, że teraz n-14'tolatków, którzy wczesnie by przesłali taką
    > informacje, tego już nie zrobi.

    Z drugiej strony są tysiące ludzi co wcześniej się bali, a teraz widzą,
    że z kulsoństwem, zerokraturą czy sanepidem po prostu się w sądzie
    masowo wygrywa i nie ma się co bać. Problem w tym że ci wpierdol na
    demonstracji spuszczą albo zabiją w kiblu.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-12-08 06:24:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale czy straszenie 14latka przez policjanta więzieniem nie jest czasami
    > czynem karalnym?

    Bez znaczenia - zerokratura się nie dopatrzy.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-12-08 11:43:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Dec 2021 18:30:52 +0100, Shrek napisał(a):

    > Dlaczego się obawiasz? Bardzo dobrze, ze spuszcza.

    Spuszczanie przez sąd w pełni popieram.
    Obawiam się, że kulsony będą kontynuować swe działania aż do kresu władzy
    ludowej. Część z ochotą, a inni dla świętego spokoju, bo na szeroko
    rozumianą moralność i przyzwoitość nie liczę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2021-12-08 11:47:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 07 Dec 2021 22:34:02 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Ale czy straszenie 14latka przez policjanta więzieniem nie jest czasami
    > czynem karalnym?

    Ja tam nie wiem. Shrek twierdzi, że to bez znaczenia, a on się zna.

    Robert Policmajster wieszczył kuratora za pisanie kredą po chodniku, ale
    wątpię, żeby te dziecka i ich rodzice czytali juznet, więc akurat to chyba
    się nie liczy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek