  • 41. Data: 2021-12-22 13:33:06
    Temat: Re: urodziny Hitlera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1m9y8aoapnzl6$.gkjoetjzjiju$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Wed, 22 Dec 2021 12:28:58 +0100, J.F. napisał(a):

    >Kto podsunął dziennikarkę i zapłacił za organizację?
    >Gdzie są dowody?

    Ze ktos podsunal dziennikarke, to dowody sa, bo ona tam byla :-)

    Kto, kiedy, jak - tego juz nie wiem.

    J.

  • 42. Data: 2021-12-22 14:30:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Dec 2021 13:33:06 +0100, J.F. napisał(a):

    > Kto, kiedy, jak - tego juz nie wiem.

    Czyli bez zmian.
    Kłam, a jak cię złapią na kłamstwie, to kłam jeszcze bardziej, żeby nie
    można było odróżnić prawdy od kłamstwa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 43. Data: 2021-12-23 00:27:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-22, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No i to mnie wlasnie zastanawia :-)
    >
    > Robisz nielegalna impreze na 6 osob, zakladam ze dobrze sobie znanych,
    > i zapraszasz jeszcze przypadkowe osoby?

    Jak chcesz skutecznie propagować to musisz wyjść z ciasnego kręgu. Ale
    chyba też można propagować w kręgu ciasnym. WYdaje się nawet, że im krąg
    ciasny bardziej, tym bardziej trzeba propagowanie powtarzać. Również z
    innych źródeł wiadomo, że najlepiej propagować, a również uczyć przez
    zabawę, co tu miało miejsce.

    > Ktos musial podsunac ta dziennikarke, ktos zaufany ... albo ktos, kto
    > zaplacil za organizacje :-)

    A może to byłą taka inicjacja?

    --
    Marcin

  • 44. Data: 2021-12-23 15:22:14
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > No właśnie: kłam do upadłego.
    > Jak pytają o dowody udawaj, że nie słyszysz i kłam dalej.

    Ale twoi fumfle przyłapani wiele razy na uprawianiu antysemityzmusa
    w usa zapytani czemu to robili, odpowiedzieli: aby ludzie pamiętali.

    Tefaueny zbyt wiele razy zostały przyłapane na ściemnianiu i zbyt mocnemu
    kolorowaniu, aby dziś wierzyć im bezwarunkowo.

    Stacja jak stacja, ma przyciągnąć klienta, reklamodawców.
    Jeśli biznes się kręci jest ok, jeśli słabo się kręci trza
    "coś zrobić", jak przestaje się kręcić wtedy interesa trza zwijać.

    .... już Bendżamin Franklin pisał listy do redakcji jako "kobieta",
    by jako redaktor samemu na nie odpowiadać. I ludkowie
    dali się na to nabrać. A dziś? Możliwości są znacznie większe:)

  • 45. Data: 2021-12-23 15:24:28
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Jeśli biznes się kręci jest ok

    Załącznik:
    https://youtu.be/NoBDRo_mIYw

  • 46. Data: 2021-12-23 20:41:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2021 o 14:38, Olin pisze:

    > No właśnie: kłam do upadłego.
    > Jak pytają o dowody udawaj, że nie słyszysz i kłam dalej.

    No ale kiedy dzejef ma rację. Żadne tam propagowanie. Zwykła domówka,
    tyle że w lesie;)

    --
    Shrek