  • 1. Data: 2021-12-08 11:08:02
    Temat: Dwie Ukrainy?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeśli Rosjanie wejdą na Ukrainę, ludność powita ich z otwartymi rękami, a tym
    bardziej wojsko i inne służby, bo mają już dość
    własnych skorumpowanych oligarchicznych rządów. Powstanie Ukraina Zachodnia, w
    granicach mniej więcej Polski z 1939 roku.
    To dla nas dobrze, czy źle?

  • 2. Data: 2021-12-08 11:13:45
    Temat: Re: Dwie Ukrainy?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 Dec 2021 11:08:02 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > własnych skorumpowanych oligarchicznych rządów. Powstanie Ukraina Zachodnia, w
    granicach mniej więcej Polski z 1939 roku.

    No jasne. Nie ma to jak cudzy skorumpowany oligarchiczny rząd, zawsze
    jest lepszy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2021-12-08 11:37:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    bardziej wojsko i inne służby, bo mają już dość
    > własnych skorumpowanych oligarchicznych rządów.

    Ile Prigożyn daje za takie posty?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-12-08 11:52:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Ile Prigożyn daje za takie posty?

    Nie wykluczasz zmiany pracodawcy i sprawdzasz który lepiej płaci? :-)

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-12-08 12:02:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 08 Dec 2021 11:52:42 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Nie wykluczasz zmiany pracodawcy i sprawdzasz który lepiej płaci? :-)

    Herszt daje tylko figurkę husarza, więc wątpię, żeby Ącki robił za byle co.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2021-12-08 12:31:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
> [...]
    > skorumpowanych oligarchicznych rządów. Powstanie Ukraina Zachodnia, w
    > granicach mniej więcej Polski z 1939 roku.

    A o jaką kwestię *prawną* się pytasz?

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2021-12-08 12:45:06
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 08.12.2021 o 12:31, A. Filip pisze:

    > A o jaką kwestię *prawną* się pytasz?

    Na pręgu już jest zasrane polityką to teraz kolej na prawo.
    Tu jeszcze można zaistnieć :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 8. Data: 2021-12-08 13:24:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Narodów do samostanowienia.
    Spytać Katalończyków, Kurdów, Tybetańczyków i tych na Krymie.

    -----

  • 9. Data: 2021-12-08 13:27:36
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    bardziej wojsko i inne służby, bo mają już dość
    granicach mniej więcej Polski z 1939 roku.

    > No jasne. Nie ma to jak cudzy skorumpowany oligarchiczny rząd, zawsze
    > jest lepszy.

    Lepszy jest ten w którym żyje się dostatniej, jest wyższa pensja
    minimalna i emerytura. A teraz odrób lekcję i sprawdź gdzie ile
    płacą.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2021-12-08 13:30:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 8 grudnia 2021 o 13:28:28 UTC+1 RadoslawF napisał(a):
> [...]
    > Lepszy jest ten w którym żyje się dostatniej, jest wyższa pensja
    > minimalna i emerytura. A teraz odrób lekcję i sprawdź gdzie ile

    Jak chcesz dobrze odrobić, to dopisz jeszcze, kto i w jaki sposób liczy.
    Tylko uważaj, może przyjechać Czarna Wołga.