  • 11. Data: 2021-12-09 06:17:08
    Temat: Re: urodziny Hitlera
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Milionów raczej nie, ale dzięki indeksowaniu (dostępności dla SE), a
    > wcześniej, popodłączaniu pod różne fora i strony, cztero-pięciocyfrowy
    > zasięg jest MZ spokojnie

    Nie sądzę. Żeby w googlu wyskoczył wynik z usenetu to trzeba się
    postarać, żeby to były grupy. No i trzeba by jakoś na potrzeby procesu
    poprzeć to stwierdzenie o tysiącach - biegły sądowy?;)

    > W dodatku tu nic nie ginie i jest w praktyce
    > nieusuwalne, czyli potencjalna szkoda spora.

    bo normalnie to wystarczy cancela wciśnąć i z internetów znika
    https://www.google.com/search?q=zdj%C4%99cie+beyonce ;)

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-12-09 07:57:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 8 grudnia 2021 o 16:40:06 UTC+1 nadir napisał(a):
    > Ale tu chodzi o tych bardziej nieaktywnych, ich mogą być miliony.

    No, nawet miliardy - nie ma zakazu nauki polskiego, poza tym jest google translate.
    A dolicz jeszcze tych, co się narodzą, póki prądu nie zabraknie.
    I trochę kosmitów - w końcu bezprzewodowy net poza Ziemię wylata - aktywnie
    przegladać się nie da, nie mówiąc o postowaniu - ale jak ktoś czyta to obejrzeć można
    - a mowa jest o pasywnym lurkowaniu ;P

  • 13. Data: 2021-12-09 13:32:15
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Shrek napisał(a):
> [...]
    > poprzeć to stwierdzenie o tysiącach - biegły sądowy?;)
    > bo normalnie to wystarczy cancela wciśnąć i z internetów znika

    Ze znikaniem może być problem. Zdaje się ten ludek
    https://groups.google.com/g/pl.sci.psychologia/c/rRa
    vodPzND4/m/zT8_VS1aBAAJ
    dostał nakaz sądowy usunięcia swoich wpisów z grup dyskusyjnych.
    Ostatecznie z jego wpisu można wywnioskować, że trafił na:
    cyt.
    Sam również "uległem" tej przemocy efektem czego był mój pobyt na
    oddziale psychiatrycznym "C" w Milickim Centrum ....

  • 14. Data: 2021-12-09 18:37:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2021 o 13:32, Astralny Rębajło pisze:

    > Ze znikaniem może być problem. Zdaje się ten ludek
    > https://groups.google.com/g/pl.sci.psychologia/c/rRa
    vodPzND4/m/zT8_VS1aBAAJ
    > dostał nakaz sądowy usunięcia swoich wpisów z grup dyskusyjnych.

    Poważnie taki nakaz dostał? No to cancel i wyrok wykonał:P

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-12-09 19:37:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.12.2021 o 18:37, Shrek pisze:

    vodPzND4/m/zT8_VS1aBAAJ

    > Poważnie taki nakaz dostał? No to cancel i wyrok wykonał:P

    Gość przez wiele lat był bezkarny. Wyjątkowo obrzydliwy typ. Nie sposób
    tego opisać w kilku słowach: namawiał do pedofilii z własnymi dziećmi.
    Serio. Dorobił do tego całą filozofię o inicjacji seksualnej dzieci
    przez rodziców jako remedium na wszystkie bolączki i zło na świecie.
    Z biegiem czasu (możliwe, że pod wpływem jakieś terapii, bo był w jakimś
    ośrodku) złagodził swoje "poglądy" co do inicjacji dzieci (przez swoich
    rodziców) dopiero jak osiągną pełnoletność... albo w końcu do niego
    dotarły jakieś konsekwencje. Ale pisał dalej.
    Miał swoją stronę, na której publikował dane swojej rodziny, byłej żony,
    córki... dzielił się szczegółami... swoimi fantazjami (miejmy nadzieję,
    że faktycznie to były tylko fantazje i teoretyzowanie...) itd. (na
    usenecie też). Dlatego zapewne dostał nakaz usunięcia tych wpisów.
    Publikował nakazy sądowe ze sporów rodzinnych, ze swoimi komentarzami w
    stylu, że w końcu sąd zrozumie swoje błędy i przyjmie jego "nauki" i nic
    mu nie zrobią.
    Długo by opowiadać, nagrabił sobie nieźle przez te parę lat. Do końca
    był przekonany, że on jest jakimś "nauczycielem", a tylko świat nie
    zrozumiał jeszcze "prawdy" i on musi ją przekazać żeby zapanował pokój
    na świecie i powszechna miłość wszystkich do wszystkich.

    Nijak nie docierało do niego, że nie jest pierwszym pedofilem na
    świecie, który do swoich preferencji dorobił sobie ideologię, żeby jakoś
    pokładać to sobie w głowie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2021-12-09 19:41:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2021 o 19:37, Kviat pisze:

> [...]
    > zrozumiał jeszcze "prawdy" i on musi ją przekazać żeby zapanował pokój
    > na świecie i powszechna miłość wszystkich do wszystkich.

    Z tego co piszesz, to jego miejsce jest w psychiatryku i tam go powinien
    sąd wysłać a nie kazać mu kasować usenet.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-12-09 20:20:50
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Shrek napisał(a):
    > Poważnie taki nakaz dostał? No to cancel i wyrok wykonał:P

    Gdyby wykonał, to by nie zadawał takich pytań:)
    Wiem jak spod gógla usunąć swoje wiadomości, zdaje się pod tunderbirdem
    też się da, ale jak używał czegoś egzotycznego do pisania ... ? Może być problem.

  • 18. Data: 2021-12-09 20:24:53
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):

> [...]
    >
    > Nijak nie docierało do niego, że nie jest pierwszym pedofilem na
    > świecie, który do swoich preferencji dorobił sobie ideologię, żeby jakoś

    Raz się z mr. Kviatem zgodzę:)

    Mr.Leo wylądował jednak w psychuszcze.

  • 19. Data: 2021-12-09 20:56:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2021 o 20:20, Astralny Rębajło pisze:

    > Gdyby wykonał, to by nie zadawał takich pytań:)

    Skoro był jebnięty, to skąd przekonanie że nie zadawał pojebanych pytań
    z dupy?

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-12-10 00:56:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie sądzę. Żeby w googlu wyskoczył wynik z usenetu to trzeba się
    > postarać, żeby to były grupy. No i trzeba by jakoś na potrzeby procesu
    > poprzeć to stwierdzenie o tysiącach - biegły sądowy?;)

    Jakoś tak się nie staram a od czasu do czasu widzę. No trza biegłego
    faktycznie.

    > bo normalnie to wystarczy cancela wciśnąć i z internetów znika
    > https://www.google.com/search?q=zdj%C4%99cie+beyonce ;)

    Normalnie to jest kupa serwerów, które nie łykają canceli, jak np. ten z
    którego ja nadaję.

    --
    Marcin