  • 81. Data: 2022-08-12 15:02:40
    Temat: Re: ryby
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Aug 2022 13:15:57 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Politycy są od tego, by "naciskali". Profesjonaliści, by robili swoje.
    > Przecież wiadomo, że większość polityków nie zna się na niczym konkretnie.

    No ale jest przetarg na projekt kanału pod Wisłą, to go
    profesjonalisci zrobią.

    A kto powie, ze lepsza byłaby druga oczyszczalnia, bez takich
    wynalazkow?
    Pewnie ktos mowił, ale politycy mieli swoje racje :-)

    J.

  • 82. Data: 2022-08-12 15:03:54
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Olin napisał(a):
    > W Odrze masowo zdychają ryby.
    > https://next.gazeta.pl/next/7,172392,28779230,odra-z
    atruta-katastrofa-ekologiczna-w-rzece-jaka-jest-przy
    czyna.html#s=BoxMMtTi

    > Nie pytam, po co Tusk zatruł rzekę, ale ciekawi mnie, gdzie są Filipki,
    > Ąckie tudzież pomniejsze Nieboraki i Rębajły,

    Nie wiadomo na razie kto puścił bąka:)

    >które tak się emocjonowały
    > awarią Czajki

    Sukces ma wielu ojców, porażka jest sierotą.

  • 83. Data: 2022-08-12 15:07:34
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > podwyzszone natlenie raczej nie powinno rybom zaszkodzic.
    > ale pH ... byc moze ..

    Ciebie powinni odciąć totalnie od netu, kompetencje masz podobne do tych
    z państwówki którzy operują okiem, ph-metrem i konduktometrem.

    Kilka ppm toksycznego badziewia truje org. wodne.

  • 84. Data: 2022-08-12 15:30:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.08.2022 o 14:50, J.F pisze:

    > wszedzie te rodziny i znajomi :-)

    A jak sądzisz, dlaczego PiS swoje rządy rozpoczął od usunięcia zapisów o
    konkursach na stanowiska w spółkach skarbu państwa?

    --
    -
    Akarm

  • 85. Data: 2022-08-12 15:48:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 12 Aug 2022 14:50:10 +0200, J.F napisał(a):

    > Zatrzymany przez CBA we wrześniu 2020, w związku ze sprawą przeciwko
    > byłemu ministrowi Sławomirowi Nowakowi. Chodzi o podejrzenie wręczenia
    > Sławomirowi Nowakowi łapówek na łączną kwotę kilkuset tysięcy złotych
    > w zamian za pomoc w kwestiach związanych z objęciem przez Dariusza
    > Krawca intratnych stanowisk[12]. "
    >
    > Wierzyc, nie wierzyc? :-)

    Ja wierzę bez zastrzeżeń, bo Mniej niż Zero to znany państwowiec, który
    nigdy nie nadużywa stanowiska do gier politycznych. Nie do pomyślenia, żeby
    ścigał opozycję pod wziętymi z dudy zarzutami albo ukręcał ewidentne sprawy
    przeciw swoim.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 86. Data: 2022-08-12 15:52:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 12 Aug 2022 06:03:54 -0700 (PDT), alojzy nieborak napisał(a):

    > Nie wiadomo na razie kto puścił bąka:)

    No ale ekologia tak dalece leży dobrej zmianie na sercu, że Holecka i
    Rachoń w czasie awarii Czajki odchodzili od zmysłów, Płaszczak dzielnie
    budował most pontonowy, dr Hatakumba grzmiał o szambie, a teraz wszyscy się
    pochowali i nie ma tematu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 87. Data: 2022-08-12 16:12:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.08.2022 o 15:02, J.F pisze:

> [...]
    > wynalazkow?
    > Pewnie ktos mowił, ale politycy mieli swoje racje :-)

    Że szybciej i taniej :-) - co jak wiadomo dobrze nie będzie.

    --
    Robert Tomasik

  • 88. Data: 2022-08-12 16:59:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Aug 2022 15:52:28 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > budował most pontonowy, dr Hatakumba grzmiał o szambie, a teraz wszyscy się

    Masz na mysli obecne skazenie?

    Moze nie wiedza kto zawinil, wie nie wiedza, czy mozna ujadać :-)

    Albo dobrze wiedzą kto :-)

    A moze nawet nie wiadomo, czy ktokolwiek tu zawinil ... no ale to
    ujadać nie przeszkadza ... no i Tusk ujada :-)

    J.

  • 89. Data: 2022-08-12 17:05:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Aug 2022 15:30:12 +0200, Akarm wrote:

    > A jak sądzisz, dlaczego PiS swoje rządy rozpoczął od usunięcia zapisów o
    > konkursach na stanowiska w spółkach skarbu państwa?

    Zeby szybko zmienic?

    A kiedy te zapisy wprowadzono? :-)

    J.

  • 90. Data: 2022-08-12 17:31:25
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.08.2022 o 17:05, J.F pisze:

    > A kiedy te zapisy wprowadzono? :-)

    Jakoś tak po dojściu do władzy.
    Tutaj np. z drugiej połowy 2016 roku - trochę o skutkach:
    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/u
    stawa-o-amw-beda-zatrudniac-bez-konkursow,132,0,2158
    980.html

    --
    -
    Akarm