  • 21. Data: 2022-08-11 18:28:12
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.08.2022 o 17:52, Akarm pisze:

    > https://twitter.com/TomaszUrbas/status/1300104004446
    412806/photo/1

    Ups - no to przepraszam...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2022-08-11 18:32:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie mam pretensji do dziennikarzy, że opisali śnięte ryby  Odrze, tylko
    > powinni mieć świadomość, ze podobne rzeczy się nieustannie zdarzają i
    > przyczyny są rożne.

    To znaczy o co chodzi konkretnie z tymi dziennikarzami? Mają więcej
    pisać, mniej, czy po prostu mają pisać o rzeczach o których ludzie nie
    chcą czytać?

    A co do teleekspresu to też żeś se przykład znalazł. Myślałem że
    rozmawiamy o dzienniakrzach a nie funkcjonariuszach partyjnych?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2022-08-11 18:42:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > https://sadeczanin.info/wiadomosci/najprawdopodobnie
    j-chlor-zabil-ryby-w-lubince

    > https://gazetakrakowska.pl/nowy-sacz-sniete-ryby-w-l
    ubince-policja-szuka-sprawcy/ar/269889

    > To ta afera. Wpisz sobie "śnięte ryby" w Google, a zobaczysz, jak bardzo
    > to częste zjawisko latem.

    Znaczy co? Masz pretensję, że nie napisali w ogólnopolskich mediach że
    na kilometrze kanału meriolacyjnego parę ryb wypłynęło do góry brzuchem?

    Co ty w ogóle porównujesz - drugą co do wielkości rzekę w polsce, na
    dodatek graniczną, więc z niemcami wypadałoby coś uzgodnić. I co
    dziennikarze mają nie pisać o tym że na kilkuset kilometrach drugiej co
    do wielkości rzeki ryby pływają do góry nogami bo to powoduje dyskomfort
    u ciebie że o twojej nie napisali.

    Dla ustalenia uwagi - tak wygląda "rzeka" o której piszesz.
    https://www.google.com/maps/@49.6275602,20.7197922,3
    a,48.3y,310.08h,77.1t/data=!3m7!1e1!3m5!1sdgAfDBl8Mp
    oldVv1V_aXVw!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.g
    oogleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DdgAfDBl8Mp
    oldVv1V_aXVw%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3
    D203%26h%3D100%26yaw%3D35.94064%26pitch%3D0%26thumbf
    ov%3D100!7i13312

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2022-08-11 19:13:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 11 sierpnia 2022 o 11:45:57 UTC+2 Olin napisał(a):
    > W Odrze masowo zdychają ryby.
    > https://next.gazeta.pl/next/7,172392,28779230,odra-z
    atruta-katastrofa-ekologiczna-w-rzece-jaka-jest-przy
    czyna.html#s=BoxMMtTi

    > Nie pytam, po co Tusk zatruł rzekę, ale ciekawi mnie, gdzie są Filipki,
    > Ąckie tudzież pomniejsze Nieboraki i Rębajły, które tak się emocjonowały
    > awarią Czajki, a teraz siedzą cicho, choć skala szkód jest nieporównywalnie
    > większa.

    Winnego śniętych ryb w Odrze nawet jelopozycja nie wskazała.
    Winntm awaria Czajki są ci co się akurat do koryta w Warszawce dostali
    Więc bez porownania

  • 25. Data: 2022-08-11 19:19:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.08.2022 o 19:13, Kris pisze:

    > Winnego śniętych ryb w Odrze nawet jelopozycja nie wskazała.
    > Winntm awaria Czajki są ci co się akurat do koryta w Warszawce dostali
    > Więc bez porownania

    I tu się mylisz. Winnym sytuacji na odrze jest czaskowski. Akurat w
    teleekspresie mówili. Co prawda nie wytłumaczyli jak, ale estymuje, że
    gówno do bałtyku spłynęło, ożyło i przepłynęło w górę odry. Samo gęste:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2022-08-11 20:40:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Bo zdychanie ryb nie jest jakimś szczególnie rzadkim zjawiskiem.

    Przegapiłeś- podobnie jak władza- skalę zjawiska. To nie jest kilka ryb,
    tylko na tony.
    Nawet zdziwiłem się, że w telewizji rządowej nie było paska typu:
    "Niemcy trują nasze ryby."

  • 27. Data: 2022-08-11 22:26:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.08.2022 o 18:32, Shrek pisze:
    > To znaczy o co chodzi konkretnie z tymi dziennikarzami? Mają więcej
    > pisać, mniej, czy po prostu mają pisać o rzeczach o których ludzie nie
    > chcą czytać?

    Mają dążyć do ustalenia prawdy. Choćby się starać. A oni dążą do
    zrobienia afery z byle gówna i potem się dziwią, ze jak naprawdę znajdą
    aferę, to nikt nie zauważył, ze wyjątkowo prawdę piszą.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2022-08-11 23:58:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.08.2022 o 18:42, Shrek pisze:
    > Znaczy co? Masz pretensję, że nie napisali w ogólnopolskich mediach że
    > na kilometrze kanału meriolacyjnego parę ryb wypłynęło do góry brzuchem?

    Mam pretensje, ze nie zapytali kogoś, jak często się podobne sytuacje
    zdarzają. Bo ja Ci dałem nasz lokalny przykład. O tym pisali. Nie pisali
    jeszcze o kilkudziesięciu innych, ale tu już Ci nie podam gdzie.

    --
    Robert Tomasik

  • 29. Data: 2022-08-11 23:58:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.08.2022 o 20:40, cef pisze:

    > Przegapiłeś- podobnie jak władza- skalę zjawiska. To nie jest kilka ryb,
    > tylko na tony.
    > Nawet zdziwiłem się, że w telewizji rządowej nie było paska typu:
    > "Niemcy trują nasze ryby."

    Bo rzeka jest duża i dużo w niej ryb.

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2022-08-11 23:59:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.08.2022 o 18:23, Shrek pisze:
    > O tym nie możesz się wypowiadać, bo nie jesteś inżynierem:P

    Niemal książkę o mnie piszesz, a takich prostych rzeczy nie wiesz :-P

    --
    Robert Tomasik