  • 31. Data: 2022-08-12 01:22:55
    Temat: Re: ryby
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-11, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    atruta-katastrofa-ekologiczna-w-rzece-jaka-jest-przy
    czyna.html#s=BoxMMtTi

    > No nie wiem, czy plywajace g* w rzece mozna nazwac "nie ma skażenia".

    Rzepa donosi, że Niemcy wykryli kupę, tyle że rtęci. Jeśli się to
    potwierdzi, to to czaskowskie gówno to będzie wręcz upiększenie.
    Interesujace, że polskie badania nie potrafiły znaleźć przyczyny.
    Zapowiada się ciekawie.

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2022-08-12 06:13:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mają dążyć do ustalenia prawdy. Choćby się starać. A oni dążą do
    > zrobienia afery z byle gówna i potem się dziwią, ze jak naprawdę znajdą
    > aferę, to nikt nie zauważył, ze wyjątkowo prawdę piszą.

    No masz rację - po co pisać o jakiś katastrofach, aferach czy że kulsony
    kogoś zabiły/ Tylko baranki się niepokoją.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2022-08-12 06:15:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mam pretensje, ze nie zapytali kogoś, jak często się podobne sytuacje
    > zdarzają.

    Skoro tak polują na sensacje, to wystarczy odpalić googla i sprawdzić. A
    nawet jakby często, to co mają nie pisaać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 34. Data: 2022-08-12 06:16:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Niemal książkę o mnie piszesz, a takich prostych rzeczy nie wiesz :-P

    Jesteś inżynierem i pracujesz na kulsonariacie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2022-08-12 08:12:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.08.2022 o 06:16, Shrek pisze:

    > Jesteś inżynierem i pracujesz na kulsonariacie?

    Nie :-P, nie pracuję na kulsonariacie :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2022-08-12 08:13:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.08.2022 o 06:15, Shrek pisze:

    > Skoro tak polują na sensacje, to wystarczy odpalić googla i sprawdzić. A
    > nawet jakby często, to co mają nie pisaać?

    Ale niech piszą prawdę, a nie robią "dymu" z losowego zdarzenia.

    --
    Robert Tomasik

  • 37. Data: 2022-08-12 08:24:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Bo rzeka jest duża i dużo w niej ryb.

    Tym bardziej widać brak prawidłowego rozpoznania i reakcji
    czy jakiegoś nawet przyzwolenia na działanie czy reakcję. Jeszcze trzy
    dni temu, kiedy
    ryby cuchnęły już mocno, to zaczepiani w tej sprawie działacze partyjni
    czy włodarze
    bagatelizowali sprawę i mówili, że wszystko jest OK a po kolejnych dwóch
    dniach pokazują się na konferencji nad rzeką i mamroczą coś o podjętych
    natychmiast krokach, ciągłym monitorowaniu i szybkiej reakcji. Nie znam
    się na tym na tyle, żeby oceniać stan zatrucia i jak do tego dochodzi,
    ale jestem w stanie ocenić zachowanie i reakcję władz na to zjawisko.
    W tym również Twoje, które zaczyna się zawsze od odwracania kota ogonem
    i wynajdywaniu wyjątków - bo w tym wypadku stwierdzenie; "Bo zdychanie
    ryb nie jest jakimś szczególnie rzadkim zjawiskiem." jest dla Ciebie
    reakcją typową
    a dla mnie jest to straszne, że taka mentalność jest u władzy.
    Zupełnie jak z tym "wzion i umar"
    Pomyśl chwilę i napisz kiedy to ostatnio ryby zdychały w rzekach w Polsce
    w takich ilościach, żeby można było zachować rządową obojętność. Mamy to
    co miesiąc, co roku czy jednak jest to nietypowe w tej skali?
    Zabrakło po prostu kogoś z jajami, żeby prawidłowo zareagować.
    Co do winnych, też się domyślam, że niewiele się uda, choć w czasie
    konferencji
    nad rzeką słyszałem z ust ministra, że platformiane samorządy pozwalają
    ścieki spuszczać do Odry.

  • 38. Data: 2022-08-12 08:33:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 11.08.2022 o 19:13, Kris pisze:

    > Winnego śniętych ryb w Odrze nawet jelopozycja nie wskazała.
    > Winntm awaria Czajki są ci co się akurat do koryta w Warszawce dostali
    > Więc bez porownania

    O co chodzi z tą awarią Czajki?
    Już nie pierwsza osoba o tej awarii wspomina, a ja nic dotąd nie
    wiedziałem. I nadal nie mogę znaleźć informacji o awarii warszawskiej
    oczyszczalni ścieków.
    Podpowiedz niedoinformowanemu.

    --
    -
    Akarm

  • 39. Data: 2022-08-12 08:33:52
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 11.08.2022 o 19:19, Shrek pisze:

    > I tu się mylisz. Winnym sytuacji na odrze jest czaskowski. Akurat w
    > teleekspresie mówili. Co prawda nie wytłumaczyli jak, ale estymuje, że
    > gówno do bałtyku spłynęło, ożyło i przepłynęło w górę odry. Samo gęste:P

    Przecież sam minister na konferencji prasowej powiedział, że zatrucie
    Odry jest efektem braku nałożenia kar na Trzaskowskiego. Ciekaw jestem,
    w jaki sposób do tego dołożą jeszcze Tuska. :)

    --
    -
    Akarm

  • 40. Data: 2022-08-12 09:05:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-12 o 08:33, Akarm pisze:

> [...]
    > Już nie pierwsza osoba o tej awarii wspomina, a ja nic dotąd nie
    > wiedziałem. I nadal nie mogę znaleźć informacji o awarii warszawskiej

    Wystarczy poczytać ten wątek dokładnie:
    otóż do awarii Czajki doprowadził Lech Kaczyński
    a ujawnił to Rafał Trzaskowski - stąd całe zamieszanie :-)