  • 191. Data: 2023-04-08 08:26:23
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po co? Przecież on może kłamać. Oczekujesz, że zezna, że z góry miał
    > zamiar nie wysłać?

    Słyszałeś kiedyś dowcipy o stirlitzie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 192. Data: 2023-04-08 08:32:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale tam to jest, czy to też Twoje pobożne życzenie? Dlaczego
    > smartfonowy klient FB miałby coś takiego logować?

    Nie wiem - różne rzeczy logije. Tak czy inaczej "skopiowanie" łotsapa na
    inny telefon machanizmem "zaloguj się na nowym i zsynchronizuj: średnio
    nadaje się jako rozwiązanie dla policji - choćby już z tego powoddu że
    musieliby mieć jeden rezerwowy smartfon na jedną sprawę;)

    > Dla służb?

    Chociażby;)

    Generalnie możesz mieć rację - natomiast łotsapa czy fejsbuka się nie
    kopiuje się dla służb w ten sposób jak przenosi się apke na inne urządzenie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 193. Data: 2023-04-08 08:33:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Komunikują się przez to co wydaje się im bezpieczne według stanu ich
    > wiedzy i świadomości :)

    Obecnie dobrą opinię ma właśnie signal. Wcześnij pare razy służby
    wypuszczalły honeypoty;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 194. Data: 2023-04-08 08:56:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 Apr 2023 23:56:32 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Po co? Przecież on może kłamać.

    Zlapiecie na klamstwie, to wystapicie o 3 miesiace aresztu
    bo mataczy :-)

    > Oczekujesz, że zezna, że z góry miał zamiar nie wysłać?

    Zlozy sensowne wyjasnienie dlaczego nie wysyła, to umorzycie.

    Jesli mial zamiar wyslac, ale nie wysłał, teraz może wysłac lub
    zwrocic pieniadze, ale nie chce ... to nie oszustwo?
    No to zmienicie zarzut na wlasciwy :-)

    Nie wysyla/zwraca, bo nie ma pieniedzy? to popatrzycie co tam jeszcze
    oferuje lub oferowal do sprzedazy, i macie oszusta.

    > Policja też. Masz załączniki adresowe i nie poznasz w ten sposób danych.

    I nie pomozecie w zedan sposób oszukanemu?
    A potem pretensje, ze was kulsonami nazywaja ...

    Przy czym mowa byla o tresci aukcji. To chyba wolno przekazac.

    J.

  • 195. Data: 2023-04-08 10:51:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 08:56, J.F pisze:
    > Jesli mial zamiar wyslac, ale nie wysłał, teraz może wysłac lub
    > zwrocic pieniadze, ale nie chce ... to nie oszustwo?
    > No to zmienicie zarzut na wlasciwy ?
    Ale nie ma na co zmienić. To nie jest czyn zabroniony. Powie że wysłał
    przesyłką paczka nierejestrowaną. Masz pomysł, jak udowodnić, że nie?
    --
    Robert Tomasik

  • 196. Data: 2023-04-08 10:54:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 08:32, Shrek pisze:

> [...]
    > nadaje się jako rozwiązanie dla policji - choćby już z tego powoddu że
    > musieliby mieć jeden rezerwowy smartfon na jedną sprawę;)
    Jak dochodzi do zabójstwa, to celem utrwalenia śladów buduje się w innym
    miejscu taki sam dom i tam nanosi ślady?
    --
    Robert Tomasik

  • 197. Data: 2023-04-08 11:16:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak dochodzi do zabójstwa, to celem utrwalenia śladów buduje się w innym
    > miejscu taki sam dom i tam nanosi ślady?

    Misiu - to ty pisałeś o kopiowaniu łotsapa i używaniu na nim
    "eksploidów", cokolwiek to znaczy - więc nie do mnie pretensje, że to
    bez sensu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 198. Data: 2023-04-08 11:41:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 8 Apr 2023 10:51:29 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Ale nie ma na co zmienić. To nie jest czyn zabroniony. Powie że wysłał
    > przesyłką paczka nierejestrowaną. Masz pomysł, jak udowodnić, że nie?

    Klient zaplacil za rejestrowaną.

    Poza tym paczki wszystkie sa rejestrowane.
    Potwierdzenie nadania mógł zgubic, ale mozecie sprawdzic rejestr na
    poczcie.

    No to ustalicie, ze nie oszustwo, umorzycie, powiadomicie
    zgłaszającego.

    Albo zastosujcie sprytny myk, powiedzcie na początku, ze jest taka
    sprawa zgłoszona, ale nie wierzycie, aby on tak bezczelnie oszukiwał,
    i przesłuchajcie jako swiadka :-P

    Jak kulson mowi, ze zostal zniewazony, to tez was taka niemoc ogarnia?

    J.

  • 199. Data: 2023-04-08 11:55:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale nie ma na co zmienić. To nie jest czyn zabroniony. Powie że wysłał
    > przesyłką paczka nierejestrowaną. Masz pomysł, jak udowodnić, że nie?

    Ty, ale jakby to była matka to jednak zarzut da się postawić, prawda?
    Więc co powoduje, że policja bez problemu prześladuje matkę której
    umarło dziecko (no bo zawsze mogła je zamordować, choć nic na to nie
    wskazuje) ale jest bezradna wobec oszusta, bo on powie że pomarańcze
    przyniósł? Co powoduje, że jesteście tacy wyrywni wobec matki, która
    powinna być pod opieką psychologa a nie jebniętego policjanta a
    jednocześnie jak traficie pospolitego oszusta to kładziecie uszy po sobie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 200. Data: 2023-04-08 12:19:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nadaje się jako rozwiązanie dla policji - choćby już z tego powoddu że
    > musieliby mieć jeden rezerwowy smartfon na jedną sprawę;)

    Łotsap umożliwia pełen backup np. na google drive. Jest on
    zabezpieczony, ale pewnie da się do niego dobrać skoro ma się klienta z
    całym uwierzytelnieniem. Drugi sposób, to każdy z indywidualnych czatów
    (rozmówców) idzie wyeksportować z mediami włącznie. Opcje te są
    dostępne z telefonu, nie zaś np. z aplikacji www.

    --
    Marcin