  • 211. Data: 2023-04-08 17:45:33
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo ja ją za właściwą uważam. :-)

    To w zasadzie znaczy że jest zła:P

    > Bo? Już litościwie pominę, że w telefonie nie mam instalatora, wiec ne
    > mogę dla niego policzyć sumy.

    Rily?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 212. Data: 2023-04-08 17:56:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Obecni na miejscu profesjonaliści
    > uznali, że należy postawić zarzut i jak nie masz merytorycznych
    > argumentów, to uszanuj to. Nie jest to szczególnie zła decyzja.

    "Uszanuj to" bo ponieważ? Na szacunek trzeba zasłużyć.
    A przynajmniej robić wszystko żeby go nie tracić, np. pilnując schodów
    zamiast pracować, ochraniając przemarsze faszystów, albo pałując
    protestujące zgodnie z prawem kobiety.
    Profesjonaliści podejmujący decyzję... śmiech na sali.
    Obecnie brak zaufania do kulsonów, to szczególnie dobra decyzja.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 213. Data: 2023-04-08 18:02:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 17:56, Kviat pisze:
    > Obecnie brak zaufania do kulsonów, to szczególnie dobra decyzja.
    Też im nie ufam, a co więcej nie wierzę w ich istnienie.
    --
    Robert Tomasik

  • 214. Data: 2023-04-08 19:09:14
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Też im nie ufam, a co więcej nie wierzę w ich istnienie.

    Dlaczego nie ufasz własnej formacji i nie wierzysz w wasze oficjalne
    informacje o kulsonach?
    Normalni ludzie mają powód, a ty?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 215. Data: 2023-04-08 19:11:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 19:09, Kviat pisze:
    > Dlaczego nie ufasz własnej formacji i nie wierzysz w wasze oficjalne
    > informacje o kulsonach?
    > Normalni ludzie mają powód, a ty?
    Też.
    --