  • 1. Data: 2023-03-21 19:43:20
    Temat: Film przeczy zeznaniom policjantów
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    https://oko.press/7-tys-zl-zadoscuczynienia-za-niewa
    tpliwie-niesluszne-zatrzymanie-spokojnego-demonstran
    ta

    "Gwoździem do trumny ich wiarygodności było, gdy Szostak stwierdził, iż
    nie brał udziału w badaniu alkomatem, zaś sędzia pokazał na protokole
    tego badania jego podpis."

    Ze zdrowotnymi pozdrowieniami dla naszego lokalnego kulsona
    Piotr

  • 2. Data: 2023-03-22 11:12:28
    Temat: Re: Film przeczy zeznaniom policjantów
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 21 Mar 2023 19:43:20 +0100, Kviat napisał(a):

    > https://oko.press/7-tys-zl-zadoscuczynienia-za-niewa
    tpliwie-niesluszne-zatrzymanie-spokojnego-demonstran
    ta

    Dlatego właśnie Mniej niż Zero pracuje nad reformą systemu sprawiedliwości.
    Zawód adwokata zostanie wygaszony, bo wystarczą prokurator, sędzia i
    telefon.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2023-03-22 11:15:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-22 o 11:12, Olin pisze:

> [...]
    >
    > Dlatego właśnie Mniej niż Zero pracuje nad reformą systemu sprawiedliwości.
    > Zawód adwokata zostanie wygaszony, bo wystarczą prokurator, sędzia i

    Po co sędzia?

  • 4. Data: 2023-03-22 11:19:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Mar 2023 11:15:16 +0100, cef napisał(a):

    > Po co sędzia?

    Bo Mniej niż Zero musi gdzieś poupychać na dobrze płatne stanowiska
    koleżanki ze studiów. Będą odczytywać wyroki ustalone na Ciemnogrodzkiej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2023-03-22 16:56:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2023 o 19:43, Kviat pisze:

    > "Gwoździem do trumny ich wiarygodności było, gdy Szostak stwierdził, iż
    > nie brał udziału w badaniu alkomatem, zaś sędzia pokazał na protokole
    > tego badania jego podpis."

    Dzień jak co dzień. Kulsonom udowodniono przestępstwo i nie poniosą za
    to żadnej odpowiedzialności.

    Na razie zostaje nam tylko gardzić takimi śmieciami. I nie ma co liczyć
    na to że zostaną rozliczeni...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-03-22 17:41:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Mar 2023 16:56:21 +0100, Shrek wrote:

    > Dzień jak co dzień. Kulsonom udowodniono przestępstwo i nie poniosą za
    > to żadnej odpowiedzialności.
    >
    > Na razie zostaje nam tylko gardzić takimi śmieciami. I nie ma co liczyć
    > na to że zostaną rozliczeni...

    A ja tam proponuje odpowiedialnosc zbiorową - cały komisariat ukarac
    :-P

    Ale ale ... jakis Policjant sie na protokole badania alkomatem
    podpisał. To mamy dowód, ze podpis obywatela sfałszował.

    J.

  • 7. Data: 2023-03-22 17:57:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2023 o 17:41, J.F pisze:

    > A ja tam proponuje odpowiedialnosc zbiorową - cały komisariat ukarac
    > :-P

    I poniekąd tak to się powinno skończyć - w idealnym świecie należałoby
    ich po prostu z roboty wypierdolić z powodu utraty zaufania. Z tym, że z
    tą odpowiedzialnością zbiorową trochę mi nie pasuje - ale w sumie jak
    kuba bogu tak bóg fidelowi - oni też po prostu wyłapywali protestantów
    jak leci a potem stawiali im zarzuty z dupy składając fałszywe zeznania.

    Daleko mi do sympatii do kiboli, ale jak się policja napierdalała z
    kibolami (albo odwrotnie - gdyby nie mundury to niczym się nie różnią),
    to się po prostu napierdalali - kogo dali radę do suki zaciągnąć to
    zaciągnęli. A potem się zbierali i policjanci zeznawali, że ten albo
    tamten to napadł na niego i jego kolegę - serio? Napierdalasz się 100 na
    100 - w maskach albo szalikach na twarzy, adrednalina i pięści a potem
    po 2 godzinach poznajesz w 100 osobowym tłumie z kim konkretnie? A na
    dowód że używali niebezpiecznych narzędzi na polu bitwy znajdujesz...
    wiedelec? A to jeszcze przed pisem było.

    > Ale ale ... jakis Policjant sie na protokole badania alkomatem
    > podpisał. To mamy dowód, ze podpis obywatela sfałszował.

    Nie - podpisał się na kwicie z badania a potzem twierdził, że go przy
    tym badaniu nie było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-03-26 22:19:37
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w

    > Nie - podpisał się na kwicie z badania a potzem twierdził, że go przy
    > tym badaniu nie było.

    No skoro był najebany podczas POdPISywania, to niekoniecznie musi pamiętać
    co POdPISał, i czy jego badali...

    C'nie?

    --
    Tomasz

  • 9. Data: 2023-03-26 22:22:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2023 o 22:19, To.Ja pisze:

    > No skoro był najebany podczas POdPISywania, to niekoniecznie musi pamiętać
    > co POdPISał, i czy jego badali...

    Jesu - znów ty. Przeczytaj jeszcze raz - kuslon twierdził że nikogo nie
    badał, a potem jego podpis znalazł się na protokole z badania.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-03-27 11:40:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Mar 2023 22:22:45 +0200, Shrek wrote:

    > Jesu - znów ty. Przeczytaj jeszcze raz - kuslon twierdził że nikogo nie
    > badał, a potem jego podpis znalazł się na protokole z badania.

    Kulson głupi, albo pismaki wredne :-)

    Bo kulson mowi, ze nie pamieta, zgodnie z prawda byc moze, bo takich
    badan to on robi kilka dziennie ...

    J.