  • Data: 2003-10-01 07:39:22
    Temat: nieodebrana paczka
    Od: "Yenefer" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich bardzo serdecznie :) Mam pytanie: czy nieodebranie paczki
    przesyłanej za pobraniem przez sklep internetowy moze miec jakies prawne
    konsekwencje lub narazic mnie na koszty? Zlozylam zamowienie w sklepie
    online, probowalam sie potem z nimi skontaktowac, potwierdzic we jakis
    sposob, spytac o termin realizacji zamowienia.Niestety nikt nie odpowiadal
    na moje maile. Czy fakt iz pozostawialam na stronie internetowej zobowiazuje
    mnie do odbioru tego co oni mi ew przysla? Nie chce kupowac w sklepie w
    ktorym nie dbaja o klienta, gdyz moge miec potem takie same problemy z ew
    zwrotem czy reklamacja jak z potwierdzeniem.