eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieodebrana paczka › Re: nieodebrana paczka
  • Data: 2003-10-01 13:51:37
    Temat: Re: nieodebrana paczka
    Od: "Yenefer" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Mam pytanie: czy nieodebranie paczki
    > > przesyłanej za pobraniem przez sklep internetowy moze miec jakies prawne
    > > konsekwencje lub narazic mnie na koszty? Zlozylam zamowienie w sklepie
    > > online, probowalam sie potem z nimi skontaktowac, potwierdzic we jakis
    > > sposob, spytac o termin realizacji zamowienia.Niestety nikt nie
    odpowiadal
    > > na moje maile. Czy fakt iz pozostawialam na stronie internetowej
    zobowiazuje
    > > mnie do odbioru tego co oni mi ew przysla? Nie chce kupowac w sklepie w
    > > ktorym nie dbaja o klienta, gdyz moge miec potem takie same problemy z
    ew
    > > zwrotem czy reklamacja jak z potwierdzeniem.
    > >
    > >
    > W terminie 10 dni od dnia wydania rzeczy możesz, o ile umowę zawarłeś jako
    > konsument, od umowy na odległość odstąpić, składając stosowne oświadczenia
    na
    > piśmie sprzedawcy nie ponosząc żadnych kosztów,


    Czyli mogę tej paczki w ogole nie odbierac??? Czy wystarczy ze wysle maila
    iz rezygnuje z transakcji zakupu produktu? Pozdrawiam. Yenefer


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1