eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieodebrana paczka › Re: nieodebrana paczka
  • Data: 2003-10-01 12:33:41
    Temat: Re: nieodebrana paczka
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Yenefer <y...@w...pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich bardzo serdecznie :) Mam pytanie: czy nieodebranie paczki
    > przesyłanej za pobraniem przez sklep internetowy moze miec jakies prawne
    > konsekwencje lub narazic mnie na koszty? Zlozylam zamowienie w sklepie
    > online, probowalam sie potem z nimi skontaktowac, potwierdzic we jakis
    > sposob, spytac o termin realizacji zamowienia.Niestety nikt nie odpowiadal
    > na moje maile. Czy fakt iz pozostawialam na stronie internetowej zobowiazuje
    > mnie do odbioru tego co oni mi ew przysla? Nie chce kupowac w sklepie w
    > ktorym nie dbaja o klienta, gdyz moge miec potem takie same problemy z ew
    > zwrotem czy reklamacja jak z potwierdzeniem.
    >
    >
    W terminie 10 dni od dnia wydania rzeczy możesz, o ile umowę zawarłeś jako
    konsument, od umowy na odległość odstąpić, składając stosowne oświadczenia na
    piśmie sprzedawcy nie ponosząc żadnych kosztów,

    pzdr

    marek radwański

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1