    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Date: Fri, 30 Apr 2021 04:49:40 GMT

    On 2021-04-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Akurat dziennikarstwo śledcze wyborczej stoi na najwyższym poziomie
    > przynajmniej w odniesieniu do ogółu w naszym kraju.

    Tzn, to, że robią takie śledztwa to i owszem, ale sposób prezentacji
    wyników tych śledztw i większości materiałów nt. przeciwnego obozu nie
    odbiega aż tak daleko od ordynarnej tuby propagandowej. Dodatkowo,
    czesto forma bardziej przystoi SE niż gazecie pretendującej do miana
    dziennika na poziomie.

    --
    Marcin