  • 31. Data: 2022-08-17 06:42:29
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    az-nizsze.html

    > Mniej czytaj głupot, więcej myśl. Po 15 tu latach jest 40% ostatniej
    > pensji. To ile by musieli mieć tej pensji, by dostać 4 tyś. złotych?
    > 10.000 zł. Komendant Wojewódzki chyba tyle nie ma, a i zostać nim w 15
    > lat trudno.

    9 500 miał w 17 roku, 10 900 w 20. Dalej nie chce mi się sprawdzać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2022-08-17 06:45:04
    Temat: Re: JEBAĆ SRUE
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Odprowadzał, tylko żeby nie zwiększać długu publicznego,

    Niczego nie odprowadzał. Robert - przecież sam napisałeś, że
    odprowadzał, tylko żeby nie robić długu to nie odprowadzał.

    > Inaczej wyszłoby na to, że
    > państwo naruszyło prawo pracownicze, bo nie odprowadzało składek
    > ubezpieczeniowych.

    Przecież emki resortowe tak nie działają. Mają specjalną ustawę i
    żadnych składek na nie nie ma. Po prostu są wypłacane z budżetu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2022-08-17 08:09:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Naprawdę nie mieli co jeść, czy dostali emerytury tyle co inni, jak każdy zwykły
    Kowalski?
    A może zostali biednymi pozbawionymi pracy 42-letnimi esbekami z beretami zrytymi
    mordowaniem księży?
    Poza tym spoko, na pewno ich związki zawodowe się za nimi ujęły ;-)

    -----

  • 34. Data: 2022-08-17 09:25:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.08.2022 o 08:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Naprawdę nie mieli co jeść, czy dostali emerytury tyle co inni, jak
    > każdy zwykły Kowalski?

    Ciekawe, ilu chętnych będzie do dostania najniższej emerytury, bo tak.
    Przecież da się przeżyć z najniższej. Czemu mają wyższą dostawać?
    Argument jest po prostu z kategorii "janosikowej". Zabiorę bogatemu i
    dam biednemu. Komuniści tak robili.

    > A może zostali biednymi pozbawionymi pracy 42-letnimi esbekami z
    > beretami zrytymi mordowaniem księży?

    SB zlikwidowano gdzieś na przełomie 80/90 lat, więc pomyśl trochę, czy
    mógł w nim służyć 42 latek i to mogąc jeszcze odsłużyć 15 lat.

    > Poza tym spoko, na pewno ich związki zawodowe się za nimi ujęły ;-)

    Tak. Akurat tu stanęły na wysokości zadania. Choć to bardziej związek
    emerytów i rencistów. Tyle, że tych ludzi wyłączono spod jurysdykcji
    sądów i zablokowano procesy. Uważam za dziejową sprawiedliwość, by
    wszyscy posłowie oraz osoby, które uczestniczyły w tworzeniu tej ustawy
    oraz jej realizacji zostały dokładnie w ten sam sposób potraktowane, jak
    również z osobistego majątku pokryły odszkodowania.

    --
    Robert Tomasik

  • 35. Data: 2022-08-17 09:27:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.08.2022 o 06:42, Shrek pisze:

    >>> cięcia:
    >>> https://www.rp.pl/artykul/1040236-Emerytury-beda-cor
    az-nizsze.html
    > 9 500 miał w 17 roku, 10 900 w 20. Dalej nie chce mi się sprawdzać.

    I słusznie, bo SB w 1990 roku zlikwidowali, więc to nei ma głębszego sensu.

    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2022-08-17 09:29:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.08.2022 o 06:45, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Przecież emki resortowe tak nie działają. Mają specjalną ustawę i
    > żadnych składek na nie nie ma. Po prostu są wypłacane z budżetu.

    Czyli państwo narusza prawa pracownicze, bo każdy inny przedsiębiorca ne
    płacąc składki ubezpieczeniowej jest przestępcą? Czy jednak
    ubezpieczało, ale oszukiwało. A może po prostu ktoś postanowił to
    ukraść, bo w większości kradziono to nie tyle tych funkcjonariuszom, co
    renty rodzinne po nich. Nie wiele osób z tych, co odeszły z SB dożyło
    ustawy.

    --
    Robert Tomasik

  • 37. Data: 2022-08-17 09:58:10
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > Przecież da się przeżyć z najniższej. Czemu mają wyższą dostawać?
    > Argument jest po prostu z kategorii "janosikowej". Zabiorę bogatemu i

    Tak z ciekawości, gdzie Ty widziałeś komunistów?
    Bo w Polsce komunizmu nigdy nie było, więc chyba coś łżesz?

    --
    Wiesiaczek - Z DC.
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 38. Data: 2022-08-17 10:01:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17-08-2022 o 09:58, Wiesiaczek napisał:

    > Tak z ciekawości, gdzie Ty widziałeś komunistów?
    > Bo w Polsce komunizmu nigdy nie było, więc chyba coś łżesz?

    tak, bo do prawdziwego komunizmu brakowało nam jeszcze 278 km... (Każda
    udana pięciolatka przybliżała nas o krok do prawdziwego komunizmu)...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 39. Data: 2022-08-17 10:18:06
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > tak, bo do prawdziwego komunizmu brakowało nam jeszcze 278 km... (Każda
    > udana pięciolatka przybliżała nas o krok do prawdziwego komunizmu)...

    Do Chin tylko 278 km? No bo chyba nie do KRLD?
    To takiej geografii teraz uczą?

  • 40. Data: 2022-08-17 10:21:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17-08-2022 o 10:18, Wiesiaczek napisał:

    > Do Chin tylko 278 km? No bo chyba nie do KRLD?
    > To takiej geografii teraz uczą?

    Czytanie ze zrozumieniem, chyba nie jest Twoją mocną stroną...
    --
    http://kaczus.zrzeda.pl