  • 91. Data: 2022-08-19 15:18:49
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak to nie wynika?

    Normalnie. Pokrzywdzony nie żyje, sprawa umorzona. Powodzenia... Choć
    sercem jestem z tobą.

    > W wyniku naruszenia prawa oszukany został
    > spadkodawca.

    Umorzone.

    > Jeśli uda się personalnie osądzić i skazać winnych,

    Nie da się - umorzone.

    > To ich jest więcej? Tych enigmatycznych kulsonów?

    Tyle, że władza się obywateli nie boi. Możesz sobie zdjęcia obejrzeć
    spod schodów czy z żoliborza - wystarcza.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2022-08-19 15:19:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z tego powodu uważam, że należałoby osądzić winnych

    NIe ma poszkodowanego, nie ma sprawy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2022-08-19 15:21:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 14:12, J.F pisze:

    > Chyba, zeby po ZUS popatrzec - im sie chyba zdarzalo "zawiesic
    > wyplate" emerytury, a moze i renty, a moze i odebrac prawo do renty ..

    Kulsony nie podpadają pod zus, świadczenia nie są dziedziczne. Nie ten
    przypadek.

    > Nie bardzo sie chyba da.
    > Jakis Trybunal Stanu by musial byc?
    > Ale decyzja jak wiele innych, a tych odszkodowan troche jest.
    >
    > Zobaczymy jak sie sprawa TK skonczy - tam moze byc ciekawie ... ale co
    > - Duda z wlasnej emerytury ma im wyplacic ?

    Po prostu się nie skończy. A jak się skończy to nie będzie już
    poszkodowanych.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2022-08-19 15:25:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Że wygasa w chwili śmierci "rentobiorcy".

    Identycznie jak przy mundurowych.

    > Oczywiście. Też masa tego. Ale z chwilą uprawomocnienia decyzji, a nie z
    > chwilą wydania. Tu jest szkopuł. Oni wiedzieli, że żaden sąd tego nie
    > przyklepie i w większości wypadków uchyli te decyzje.

    Wiedzieli, wiedzieli też że większość po prostu tego nie doczeka. Sercem
    jestem za tym, żeby to było osądzone. Niestety nie będzie. Dlatego
    jestem ciekawy jak ty byś postąpił gdyby "ubecy" organizowali jakiś
    solidny protest. Wciągałbyś do suk i swiadczył o "naruszeniu
    nietykalności"? Czy tylko w necie jesteś taki stanowczy, a jakby
    przyszło co do czego to byś kolegów upadlał, bo rozkaz jest rozkaz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2022-08-19 15:41:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 15:18, Shrek pisze:

    > Normalnie. Pokrzywdzony nie żyje, sprawa umorzona. Powodzenia... Choć
    > sercem jestem z tobą.

    Kilka targnięć na życie się było. Tak więc i za to odpowiadać powinni.

    > Umorzone.
    > Nie da się - umorzone.
    > Tyle, że władza się obywateli nie boi. Możesz sobie zdjęcia obejrzeć
    > spod schodów czy z żoliborza - wystarcza.

    Dokąd jest władzą. Wiecznie nie będzie.

    --
    Robert Tomasik

  • 96. Data: 2022-08-19 15:44:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 15:25, Shrek pisze:

    > Identycznie jak przy mundurowych.

    Oczywiście. Ale pozostaje skradzione mienie.

> [...]
    > nietykalności"? Czy tylko w necie jesteś taki stanowczy, a jakby
    > przyszło co do czego to byś kolegów upadlał, bo rozkaz jest rozkaz?

    UB-cy, to już w ogóle wymarli. SB-cy są za mądrzy, by latać po ulicach.
    Jest to tak nieprawdopodobne, że nawet mi się nie chce nad tym
    zastanawiać. Latanie jest po prostu bez sensu. Jedyne, co mnie martwi,
    ze niektórzy mogą nie dożyć sprawiedliwości.

    --
    Robert Tomasik

  • 97. Data: 2022-08-19 15:45:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kilka targnięć na życie się było. Tak więc i za to odpowiadać powinni.

    No widzisz. A jak wysyłasz pod opiekę prokuratora zamisat psychologa
    matkę której po prostu zmarło dziecko, to żadnego problemu w tym nie
    widzisz - potrzebny jest po prostu numerek do akt, to spoko.

    > Dokąd jest władzą. Wiecznie nie będzie.

    Potem też będzie umorzone. Tak to działa. NIe przeszkadza ci to dopóki
    nie dotknie twoich?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 98. Data: 2022-08-19 15:47:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 15:21, Shrek pisze:

    > Kulsony nie podpadają pod zus, świadczenia nie są dziedziczne. Nie
    > ten przypadek.

    Spróbuj ogarnąć, ze tu nie chodzi o dziedziczenie świadczenia, tylko
    naprawienie szkody materialnej.

    > Po prostu się nie skończy. A jak się skończy to nie będzie już
    > poszkodowanych.

    Mnie martwi śmierć sprawców. Nie będą mogli się bronić i przedstawić
    swych argumentów. Coś, jak mordercy z Katynia.

    --
    Robert Tomasik

  • 99. Data: 2022-08-19 15:48:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 15:19, Shrek pisze:

    > NIe ma poszkodowanego, nie ma sprawy.

    Czyli w sumie morderstwo jest prezesostwem doskonałym.

    --
    Robert Tomasik

  • 100. Data: 2022-08-19 15:58:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 15:45, Shrek pisze:
    > No widzisz. A jak wysyłasz pod opiekę prokuratora zamisat psychologa
    > matkę której po prostu zmarło dziecko, to żadnego problemu w tym nie
    > widzisz - potrzebny jest po prostu numerek do akt, to spoko.

    Potrzebna jest wiedza od niej oraz to, by miała odpowiednie uprawnienia.

    > Potem też będzie umorzone. Tak to działa. NIe przeszkadza ci to dopóki
    > nie dotknie twoich?

    Jak Ty wiele wiesz o tym, co mnie przeszkadza, a co nie. :-)

    --
    Robert Tomasik