  • 41. Data: 2022-08-17 10:29:53
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Czytanie ze zrozumieniem, chyba nie jest Twoją mocną stroną...

    No to napisz jasno, gdzie ten prawdziwy komunizm był?
    Ja nie kojarzę, oświeć mnie! :)

    --
    Wiesiaczek - Z DC.
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 42. Data: 2022-08-17 10:31:32
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jeszcze do końca lat 90-tych było ość popularne "zawieszenie" na jakimś
    > etacie i powierzenie obowiązków zupełnie gzie indziej. Znam kolegów,
    > których pozbawiono emerytur, a nigdy nie pracowali w SB. Jeden wydawał
    > kajaki w ośrodku szkoleniowym, który podlegał pod tę formację. Po SB
    > podlegały telefonistki, szyfranci.

    Nie widzieli z kim podpisują umowę o pracę, ale zakupy w "konsumach"
    fajnie się robiło?

    > Pod koniec tej formacji przenoszono milicjantów na etaty w SB, by ich
    > wysłać na szkołę oficerską, bo tam były wakaty, a żeby jechać na szkołę
    > trzeba było mieć etat oficerski.

    Wbrew ich woli?
    Nie zdawali sobie sprawy na jakie etaty ich przenoszono?

    > Nikt ich nie pytał nawet o zgodę, bo to
    > nie było przeniesienie z miejsca pracy, tylko gdzieś tam w tabelkach,
    > których nikt nie widział.

    Oczywiście... i oni wszyscy chodzili do pracy nie wiedząc dla kogo
    pracują, nie wiedząc na jakim etacie pracują...
    A teraz zdziwienie, jak to się stało, że PRL tyle lat dał radę przetrwać...

    Tylko czekam, gdy po pisie zacznie się wysyp takich, którzy chodzili do
    pracy nie wiedząc dla kogo pracują i na jakim etacie pracują i też będą
    zdziwieni jak to się stało, że taki pis tyle lat utrzymał się przy
    władzy, bo przecież oni nie pracowali dla pis, ale jakoś ich nie
    dziwiło, że mają etat za kilkanaście tysi po szkole robienia peruk, albo
    poprawnie w języku polskim zdania nie potrafią sklecić, ale kierownicze
    stanowisko w spółce skarbu państwa było. "Ja przecież tylko kolory pod
    paski tvpis dobierałem, nie moja wina, że tvpis podlegała pod tę
    formację, a tak w ogóle, to ja nie wiedziałem na jakim etacie pracuję i
    dla kogo".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 43. Data: 2022-08-17 10:37:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17-08-2022 o 10:29, Wiesiaczek napisał:

    > No to napisz jasno, gdzie ten prawdziwy komunizm był?
    > Ja nie kojarzę, oświeć mnie! :)

    Masz to opisane w nawiasie.... Następnie połącz kropki (jeśli umiesz).

    --
    http://zrzeda.pl

  • 44. Data: 2022-08-17 10:41:23
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > tak, bo do prawdziwego komunizmu brakowało nam jeszcze 278 km... (Każda
    > udana pięciolatka przybliżała nas o krok do prawdziwego komunizmu)...

    Warszawa -Sosnowiec?
    Ale co to ma do rzeczy?

    Ach! Rozumiem!
    To się nazywa czasoprzestrzeń!
    Pięciolatka x 278 km.
    I wszystko jasne!
    Co na to Twój lekarz prowadzący? :)

  • 45. Data: 2022-08-17 10:55:31
    Temat: Re: JEBAĆ SRUE
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Czyli państwo narusza prawa pracownicze, bo każdy inny przedsiębiorca ne
    > płacąc składki ubezpieczeniowej jest przestępcą? Czy jednak
    > ubezpieczało, ale oszukiwało.

    A składki sędziowskie? Sądy też przestępczą działalność prowadzą?
    Nie ma czegos takiego jak składki do systemu emerytalnego od
    pewnych grup zawodowych i emerytury są jakoś wyliczane
    i finansowane z budzetu.

  • 46. Data: 2022-08-17 12:08:03
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Masz to opisane w nawiasie.... Następnie połącz kropki (jeśli umiesz).

    Chuja tam, w nawiasie nic nie ma o Chinach czy co tam ci się ubzdurało
    we łbie. A kropki, to może masz na mózgu:)
    Wal się z takimi mądrościami!

  • 47. Data: 2022-08-17 12:31:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 23:07:15 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po 15 tu latach jest 40% ostatniej
    > pensji. To ile by musieli mieć tej pensji, by dostać 4 tyś. złotych?
    > 10.000 zł. Komendant Wojewódzki chyba tyle nie ma, a i zostać nim w 15
    > lat trudno.

    Agent Tomek komendantem nie był, a wieku 34 lat przeszedł na emeryturę,
    która w 2011 wynosiła 4 kzł. No ale nie każdy jest gwiazdą i ma takie
    zasługi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 48. Data: 2022-08-17 12:36:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 20:48:22 +0200, Akarm napisał(a):

    > Każdy, kto w tamtym czasie szedł do służby w organach represji, powinien
    > teraz po 65 roku życia mieć najniższą emeryturę.

    No ale dobra zmiana tak to wszystko wymyśliła, że zdezubekizowali również
    sportowców z klubów gwardyjskich, np. piłkarzy Wisły Kraków.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 49. Data: 2022-08-17 14:26:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.08.2022 o 10:31, Kviat pisze:

    > Nie widzieli z kim podpisują umowę o pracę, ale zakupy w "konsumach"
    > fajnie się robiło?

    Spróbuj ogarnąć, ze to był ten sam pracodawca. Rejonowy / Wojewódzki
    Urząd Spraw Wewnętrznych.

    > Wbrew ich woli?
    > Nie zdawali sobie sprawy na jakie etaty ich przenoszono?

    Nawet nikt o to nie pytał. Oczywiście możesz iść i grzebać w teczce
    personalnej, ale mało kto to robił. Wówczas nie miało to żadnego
    znaczenia. Cyferka numeru statystycznego stanowiska się zmieniała.

> [...]
    > paski tvpis dobierałem, nie moja wina, że tvpis podlegała pod tę
    > formację, a tak w ogóle, to ja nie wiedziałem na jakim etacie pracuję i

    Spróbuj ogarnąć, że mundurowi służą Polsce,, a to, ze tą Polską czasem
    rządzą idioci, to już wina wybierających ich Polaków, a ne mundurowych.
    reszta stanie się prostsza.

    --
    Robert Tomasik

  • 50. Data: 2022-08-17 14:28:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.08.2022 o 12:36, Olin pisze:
    > No ale dobra zmiana tak to wszystko wymyśliła, że zdezubekizowali również
    > sportowców z klubów gwardyjskich, np. piłkarzy Wisły Kraków.

    I to nie wszystkich, bo część była na etatach milicyjnych, a część SB :-)

    --
    Robert Tomasik