  • 101. Data: 2022-08-19 16:18:19
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oczywiście. Ale pozostaje skradzione mienie.

    Postępowanie umorzono, więc... uważaj na paragrafy o zniesławieniu:P

    > UB-cy, to już  w ogóle wymarli. SB-cy są za mądrzy, by latać po ulicach.

    Taki paradoks historii, że za tym żeby sądy były niezalezne od władzy
    upominają się ci z drugiej strony. A ich następcy pałują, gazują i
    wymyślają zarzuty z dupy tym którzy mają odwagę wyjść i przeciwko takim
    plugawym praktyką zaprotestować.

    > Jest to tak nieprawdopodobne, że nawet mi się nie chce nad tym
    > zastanawiać.

    No ale jakby... to co byś zrobił?

    > Latanie jest po prostu bez sensu.

    Oczywiście - sprzeciw wobec kurewstwa jest bez sensu i można pałą dostać.

    > Jedyne, co mnie martwi,
    > ze niektórzy mogą nie dożyć sprawiedliwości.

    Nie oni jedni... Dużo spraw leży w trybunale kulinarnym. A przed nim
    stoją kulsony.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 102. Data: 2022-08-19 16:23:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spróbuj ogarnąć, ze tu nie chodzi o dziedziczenie świadczenia, tylko
    > naprawienie szkody materialnej.

    Ogarnij, że prawo do emki kończy się dla kulsona wraz ze śmiercią. Potem
    wszelkie spory są umarzane z automatu.

    > Mnie martwi śmierć sprawców.

    Sprawców nie postawią, bo sprawcy nie ponoszą odpowiedzialności innej
    niż trybunał stanu. Brzmi poważnie, ale po pierwsze nierealne, pod
    drugie sprawdź co max może trubunał stanu i czy na przykład naczelnikowi
    by taki wyrok 10 lat zakazu pełnienia funkcji publicznych w czymkolwiek
    przeszkadzał - najwyżej nie zostałby wiceministrem do spraw wydawania
    rozkazu pałowania julek, tylko robił to przez przydupasów.

    Jedyny sposób żeby to jakkolwiek naprawić, to odsunąć ich od władzy (na
    przykład przez masowe protesty, które uważasz za głupie i ciągle
    odmawiasz odpowiedzi na pytanie czy byś protestantów pałował) i zmiana
    prawa dopóki ktoś został. Żadnej odpowiedzialności po stronie "sprawców"
    nie będzie. Tak działa ta układanka a ty jesteś jednym z jej trybików.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 103. Data: 2022-08-19 16:25:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli w sumie morderstwo jest prezesostwem doskonałym.

    Tu mnie masz;) No ale może być - wystarczy powiedzieć, że ofiara mogła
    wziąć u umrzeć spontanicznie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 104. Data: 2022-08-19 16:26:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Potrzebna jest wiedza od niej oraz to, by miała odpowiednie uprawnienia.

    Nie bardzo widzę związek z tą matką, co jej zarzuty postawili.

    > Jak Ty wiele wiesz o tym, co mnie przeszkadza, a co nie. :-)

    Dużo piszesz, to i dużo o tobie wiadomo:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 105. Data: 2022-08-19 16:37:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Aug 2022 15:44:47 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Oczywiście. Ale pozostaje skradzione mienie.

    Tak samo jak w emeryturze.

    Tzn emerytura sie nalezy zawsze, rente mozna cofnąc z powodu
    ozdrowienia, i wtedy to jest inna oczywistosc :-)

> [...]
    > zastanawiać. Latanie jest po prostu bez sensu. Jedyne, co mnie martwi,
    > ze niektórzy mogą nie dożyć sprawiedliwości.

    No ale jakby stwierdzili, ze nic nie robic tez nie ma sensu,
    i sie umowili na manifestacje pod willą Kaczelnika?
    I to nie zadni SB-cy, tylko koledzy z ktorymi 30 lat razem pracowales,
    ale mieli pecha byc przydzieleni na rok do SB, chocby jak piszesz
    - bo tam byly wolne etaty :-)

    I co - pałą ich?

    J.

  • 106. Data: 2022-08-19 16:42:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Aug 2022 15:21:40 +0200, Shrek wrote:

    > Kulsony nie podpadają pod zus, świadczenia nie są dziedziczne. Nie ten
    > przypadek.

    Pod ZUS nie, ale emerytura jest emerytura.
    Przecietna emerytura z ZUS tez nie jest dziedziczna - no chyba,
    ze przez małzonka ..

    > Po prostu się nie skończy. A jak się skończy to nie będzie już
    > poszkodowanych.

    No, jak PiS przegra, to PO moze sie zmobilizowac sprawe ruszyc.
    Wrecz na pewno sie ruszy, i opublikuje zalegly wyrok TK.

    I bedzie ciekawie.

    IMHO - jak bym tam tym "dublerom" kazal pensje oddac.
    W koncu mieli obowiazek znac dobrze Konstytucje, a wiec wiedziec
    co im grozi :-)

    A potem jeszcze Piotrowicza mozna zdeubekizowac i puscic w skarpetkach
    :-)

    J.

  • 107. Data: 2022-08-19 17:11:47
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ogarniasz, że SB nie było żadną instytucją, do której mogłeś się
    > przyjąć, albo nie?

    Do tej pracy łapanki na ulicach robili?

    > Wg ówczesnego stanu prawnego za bezpieczeństwo
    > wewnętrzne odpowiadały Urzędy Spraw Wewnętrznych, w ramach których część
    > ludzi była na etatach milicyjnych, a część na etatach służby
    > bezpieczeństwa.

    No i?
    Trzeba być albo debilem, albo szują (albo zwykłym oportunistą), żeby z
    własnej nieprzymuszonej woli zatrudniać się w aparacie państwa
    reżimowego. I to do tego jeszcze w takim aparcie.
    To właśnie tacy ludzie umożliwiają trwanie państwa reżimowego.

    > W tej drugiej grupie była nieliczna grupa w ogóle
    > zajmująca się pracą operacyjną, a i tu tylko część z tych osób w ogóle
    > miała cokolwiek z polityką wspólnego.

    Oczywiście... sami niewinni...
    Reżim upada i nagle się okazuje, że przecież było tylko kilka osób za to
    odpowiedzialnych, nieliczna grupa, wręcz na palcach jednej ręki można
    policzyć, a ta cała reszta oczywiście nie miała z tym nic wspólnego...
    Tylko jak to możliwe, że te kilka osób trzymało za gardło całe państwo?
    Funkcjonariusze ZOMO też niewinni, bo tylko rozkazy wykonywali, a
    rozkazy trzeba wykonywać?
    A ta pani, co w księgowości MSW zomowcowi, czy ubekowi wypłatę
    naliczała, to też niewinna, nie? Przecież ona nie wiedziała, że to
    zomowiec, a poza tym przecież też naliczała "niewinnym" milicjantom.
    Kazali jej stukać w kalkulator i tyle, a tak w ogóle to nie wiedziała z
    kim ma podpisaną umowę o pracę...

    > To co robili nie miało większego
    > przełożenia na to, na jakich etatach byli.

    Jasne...
    A mnie chuj obchodzi, czy mieli większe, czy mniejsze przełożenie na reżim.
    Normalny człowiek nie przyłożyłby do tego ręki. Nie zatrudniłby się w
    takiej instytucji i tyle.

    Nikt normalny nie zatrudnia się w państwie reżimowym w siłowym urzędzie
    służącym do represjonowania obywateli. Choćby to był etat konserwatora
    powierzchni płaskich, czy wydawania kajaków w ośrodku wypoczynkowym dla
    zomowców. Trzeba mieć tupet, żeby po tym wszystkim, po latach sprzątania
    biurek ubekom później twierdzić, że jest się niewinnym "bo ja tylko tam
    sprzątałam i nie miało to większego przełożenia", "ja tylko zomowcom
    kajaki pożyczałem w ośrodku"...
    Dno i trzy metry mułu.

    Tak samo jak obecnie nikt normalny nie zatrudnia się np. w urzędzie
    propagandy pislamu. Sami, kurwa, niewinni tam pracują.

    > I teraz ktoś nie wiedząc, jak wyłowić tych właściwych walną gównem w
    > wentylator, a następnie patrzył, kogo opryskało.

    Nic nie musiało pryskać. Każdy kto pracował dla reżimu sam się tym
    gównem wymazał. W mniejszym, lub większym stopniu, ale jednak.
    Cieć na bramie parkingu MSW był tak samo umazany gównem. To nie jest
    tak, że jak pracujesz jako cieć w aparacie represjonującym obywateli, to
    nie masz nic wspólnego z polityką.

    > Coś, jakby po
    > informacji, że złodziej w czerwonej koszulce okrada sklepy w centrum
    > handlowym złapać 10 w czerwonych koszulkach i oskarżyć o kradzieże
    > sklepowe.
    > Niby pewnie w centrum kilku złodziei jest. Nie można
    > wykluczyć, że niektórzy z nich w czerwonych koszulkach chodzą.

    Nie, to nie jest coś jakby to.

    To coś jakbyś wiedział, że ubecy i zomowcy podlegają pod MSW i pomimo
    tej wiedzy zatrudniasz się na ciecia w MSW (albo sprzątaczki, albo
    gońca, albo cokolwiek dowolnego...).
    Albo gdy już wcześniej pracowałeś jako cieć i dowiadujesz się co ubecy i
    zomowcy wyprawiają i nadal pracujesz w takiej instytucji i się nie
    zwalniasz.

    A po wszystkim twierdzisz, że jesteś niewinny, bo przecież nie miałeś
    nic wspólnego z polityką.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 108. Data: 2022-08-19 17:16:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 16:42, J.F pisze:

    > No, jak PiS przegra, to PO moze sie zmobilizowac sprawe ruszyc.

    Nie sądzę, chyba że przypadkiem.

    > Wrecz na pewno sie ruszy, i opublikuje zalegly wyrok TK.

    ten?
    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    100360204/T/D20100204TK.pdf

    > IMHO - jak bym tam tym "dublerom" kazal pensje oddac.
    > W koncu mieli obowiazek znac dobrze Konstytucje, a wiec wiedziec
    > co im grozi :-)

    NIc im nie zrobią. Będą brać kasę "w stanie spoczynku" ad mortem defecatium.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 109. Data: 2022-08-19 17:18:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ilu by nie było, to zostali poszkodowani przez Państwo, bo dla państwa
    > służyli.

    Nie, nie służyli dla państwa.

    Ale tego pewnie nie jesteś i już nie będziesz w stanie zrozumieć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 110. Data: 2022-08-19 17:54:04
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > UB-cy, to już  w ogóle wymarli. SB-cy

    Nazwa jak nazwa, ja w tym przypadku nie widzę różnicy.
    Bo widzisz, to nie jest tak, że wystarczy pstryk, zmienić nazwę i już.
    Tak jak z milicji, na policję... żeby zauważyć różnicę potrzeba czegoś
    więcej.

    > są za mądrzy, by latać po ulicach.

    To żeś sobie autorytety znalazł...
    Gdyby byli mądrzy, to by nie byli ubekami.

    > Jest to tak nieprawdopodobne, że nawet mi się nie chce nad tym
    > zastanawiać. Latanie jest po prostu bez sensu. Jedyne, co mnie martwi,
    > ze niektórzy mogą nie dożyć sprawiedliwości.

    Mnie też martwi, że wielu z nich nie dożyło sprawiedliwości.
    I również to, że wielu żywych jeszcze się z nią nie spotkało i
    najprawdopodobniej, niestety, nie spotka.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr