  • 21. Data: 2021-04-23 00:29:32
    Temat: Re: Zapytala o róznice miedzy 'nigger' a 'nigga' [Sędzia USA/Kolorado]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A musi?

    Jeśli to zespól poglądów, przekonań czy wierzeń, to chyba nie ma wyjścia?

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2021-04-23 07:02:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli to zespól poglądów, przekonań czy wierzeń, to chyba nie ma wyjścia?

    Bo ja wiem?

    Sąd - dlaczego krzyczał pan że nienawidzi żydów?
    Podsądny - bo nienawidzę!
    A - ale dlaczego?
    P - nigdy się nad tym nie zastanawiałem.

    I jak - umyślny rasizm czy nieumyślny?

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2021-04-23 08:58:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 23.04.2021 o 00:29, Marcin Debowski pisze:

> [...]
    >Podsądny - bo nienawidzę!
    >A - ale dlaczego?
    >P - nigdy się nad tym nie zastanawiałem.

    Wyssany z mlekiem matki :-)

    Ale o co byla sprawa, bo chyba nie o poglady ?

    Jak bym tam jeszcze spytal ilu zna Zydow :-)

    J.

  • 24. Data: 2021-04-23 21:07:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.04.2021 o 08:58, J.F. pisze:

    > Wyssany z mlekiem matki :-)

    Czyli nieumyślny.

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2021-04-23 22:58:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-22 o 02:39, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > No - sa tez statystyki.
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_ethnicity_in_
    the_United_States

    > Murzynow - ok 13-14%.
    >
    > W Kalifornii jeszcze mniej
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Califo
    rnia

    Wierzysz statystykom? Ja nie.

    /
    > https://mars.nasa.gov/mars2020/mission/team/

    > Z dykty ?

    Bywają i takie, ale to raczej Polacy, którym sie tam nie powiodło w
    takich "mieszkają".
    Ja widziałam domy jak pałace, wyposażenie jak w pałacach i żal mi serce
    ściskał dlaczego ja nie mam tak dobrze.

    --
    animka

  • 26. Data: 2021-04-23 22:59:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-23 o 07:02, Shrek pisze:

> [...]
    > Podsądny - bo nienawidzę!
    > A - ale dlaczego?
    > P - nigdy się nad tym nie zastanawiałem.

    Mógł powiedzieć, że te pejsy mu się nie podobają.

    --
    animka

  • 27. Data: 2021-04-23 23:01:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-23 o 08:58, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Wyssany z mlekiem matki :-)
    >
    > Ale o co byla sprawa, bo chyba nie o poglady ?
    >
    > Jak bym tam jeszcze spytal ilu zna Zydow :-)

    Jeszcze było takie powiedzenie, że chciwy Żyd to by nie Żyda w łyżce
    wody utopił.

    --
    animka

  • 28. Data: 2021-04-23 23:57:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    the_United_States

    rnia

    >Wierzysz statystykom? Ja nie.

    Ja tam w miare wierze, ale bardziej istotne jest to, ze ci co tam
    mieszkaja ... nie widzieliby roznicy miedzy statystykami i
    rzeczywistoscia ?

    A jak chcesz, to mozesz sobie poczytac dziwne teksty
    https://calmatters.org/projects/california-black-pop
    ulation-exodus/

    >Bywają i takie, ale to raczej Polacy, którym sie tam nie powiodło w
    >takich "mieszkają".

    Nie tylko. Taki tam zwyczaj - domek z drewna. Tani, tzn niedrogi,
    szybki w budowie, a ze cieplo, to gruby i solidny byc nie musi.

    A potem przychodzi tornado :-)

    >Ja widziałam domy jak pałace, wyposażenie jak w pałacach i żal mi
    >serce ściskał dlaczego ja nie mam tak dobrze.

    Ale jakie palace ?
    Takie naprawde wielkie, z czarna sluzbą, czy wiekszy domek i tylko
    scisnietemu sercu sie wydawal pałacem ? :-)

    https://www.fakt.pl/kobieta/plotki/oto-wspaniala-rez
    ydencja-joanny-krupy-zdjecia/fsg6jfc

    J.

  • 29. Data: 2021-04-24 01:37:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Podsądny - bo nienawidzę!
    > A - ale dlaczego?
    > P - nigdy się nad tym nie zastanawiałem.

    Nie wiem czy w ogóle rasizm. Nienawidzenie żydów jest rasizmem? Możesz
    nienawidzieć, a traktujesz fair :)

    Ale przyjmijmy, że jest. Krzyczał nieumyślnie?

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2021-04-24 01:42:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli nieumyślny.

    Skoro wierzy, że np. żydzi są gorsi to trudno, żeby wierzył nieumyślnie,
    czy to wyssał czy wyjadł, bez znaczenia. Nieumyślnie to chyba jakby miał
    dziarę na plecach (precz z żydami), i nie wiedział o jej istnieniu.

    --
    Marcin