  • 31. Data: 2021-04-24 08:21:56
    Temat: Re: Zapytala o róznice miedzy 'nigger' a 'nigga' [Sędzia USA/Kolorado]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skoro wierzy, że np. żydzi są gorsi to trudno, żeby wierzył nieumyślnie,

    Dlaczego? Po prostu dla niego to tak naturalne że się żydów nienawidzi,
    jak że po weekendzie jest kac.

    > czy to wyssał czy wyjadł, bez znaczenia. Nieumyślnie to chyba jakby miał
    > dziarę na plecach (precz z żydami), i nie wiedział o jej istnieniu.

    No właśnie chyba nie bardzo.

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2021-04-24 08:23:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem czy w ogóle rasizm. Nienawidzenie żydów jest rasizmem?

    To niech będzie że murzynów;)

    > Ale przyjmijmy, że jest. Krzyczał nieumyślnie?

    Ale nie za krzyczenie chcesz karać a za rasizm.

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2021-04-24 21:36:04
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-23 o 23:57, J.F. pisze:

    > Nie tylko. Taki tam zwyczaj - domek z drewna. Tani, tzn niedrogi, szybki
    > w budowie, a ze cieplo, to gruby i solidny byc nie musi.
    >
    > A potem przychodzi tornado :-)

    Obama też miał domki z drewna?

    Po co się martwić na zapas. U nas nastaje moda na właśnie domki z
    drewna, tylko trzeba mieć swój kawałek placu/działki.

    > Ale jakie palace ?
    > Takie naprawde wielkie, z czarna sluzbą, czy wiekszy domek i tylko
    > scisnietemu sercu sie wydawal pałacem ? :-)

    O domach Obajtka też mówią, że to pałace. Nie wiem czy on ma czarną
    służbę :-)

    > https://www.fakt.pl/kobieta/plotki/oto-wspaniala-rez
    ydencja-joanny-krupy-zdjecia/fsg6jfc

    Widziałam kiedyś. Ona nie murzynka przecież.
    Tak jak pisałam murzyni zajmuja wysokie stanowiska, też mają jako
    aktorzy najlepsze role w filmach. Ja już nie moge tego oglądać. Co film
    amerykański to murzyni. Nie jestem jakąś tam rasistką, ale po prostu
    można dostać "cofki".
    Tak, że nie piszcie, że murzyni są dyskryminowani. Oni mają lepiej niż
    my, Polacy.

    --
    animka

  • 34. Data: 2021-04-26 03:30:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dlaczego? Po prostu dla niego to tak naturalne że się żydów nienawidzi,
    > jak że po weekendzie jest kac.

    Ale to wtedy nie jest wiara, a jakiś bezwarunkowy odruch.

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2021-04-26 03:31:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To niech będzie że murzynów;)

    > Ale nie za krzyczenie chcesz karać a za rasizm.

    A bez krzyczenia byłby rasizm?

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2021-04-26 04:39:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > A bez krzyczenia byłby rasizm?

    Czy jak pochód Żydów w Izraelu krzyczy "Śmierć Arabom" to jest rasizm?
    Czy oni to wyssali z mlekiem Izraelskiej matki?

    https://www.dailymail.co.uk/news/article-9503151/Doz
    ens-injured-clashes-Palestinians-ultranationalist-Je
    ws-Jerusalem.html

    --
    A. Filip

  • 37. Data: 2021-04-26 05:44:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale to wtedy nie jest wiara, a jakiś bezwarunkowy odruch.

    Jak zwał tak zwał. Umyślny to ten rasizm nie będzie, bo on nawet się nad
    nim nie zastanawiał. Jkaby się zastanawiał i tal by nie zrozumiał. I co
    wtedy?

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2021-04-26 05:46:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A bez krzyczenia byłby rasizm?

    A czemu nie? Można mówić, pisać, mazać po murach, mordować - część samo
    z siebie nie jest karalna.

    --
    Shrek