  • 1. Data: 2021-04-20 07:45:03
    Temat: Zapytala o róznice miedzy 'nigger' a 'nigga'
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Judge resigns after admitting to using n-word and saying all lives matter while at
    work":
    https://edition.cnn.com/2021/04/19/us/colorado-judge
    -resigns-trnd/index.html

  • 2. Data: 2021-04-20 09:07:56
    Temat: Re: Zapytala o róznice miedzy 'nigger' a 'nigga'
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-20, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > "Judge resigns after admitting to using n-word and saying all lives matter while at
    work":
    > https://edition.cnn.com/2021/04/19/us/colorado-judge
    -resigns-trnd/index.html

    Miała dużo więcej na sumieniu, więc to nie tylko z powodu tego pytania.
    Ale w sumie ciekawy przypadek, bo zachowywała się jakby albo celowo
    prowokowała, albo rzeczywiście nie zdawała sobie sprawy co robi.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2021-04-20 09:42:33
    Temat: Re: Zapytala o róznice miedzy 'nigger' a 'nigga' [Sędzia USA/Kolorado]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    -resigns-trnd/index.html

    > Miała dużo więcej na sumieniu,

    A napiszesz wprost co jeszcze "miała mieć na sumieniu" czy zatrzymasz
    się na poziomie sugestii/niedomówień/pomówień?

    > więc to nie tylko z powodu tego pytania. Ale w sumie ciekawy
    > przypadek, bo zachowywała się jakby albo celowo prowokowała, albo
    > rzeczywiście nie zdawała sobie sprawy co robi.

    <ironia> USA jest krajem rasistów (dobrze) zakonspirowanych wiec jak
    któryś się czasem głupio ujawni to nagonka politycznej poprawności
    nie odpuści rzadkiej okazji? </ironia>

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-04-20 09:52:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > A napiszesz wprost co jeszcze "miała mieć na sumieniu" czy zatrzymasz
    > się na poziomie sugestii/niedomówień/pomówień?

    Co powstrzymuje Cię aby samemu przeczytać ten artykuł?

    ><ironia> USA jest krajem rasistów (dobrze) zakonspirowanych wiec jak
    > któryś się czasem głupio ujawni to nagonka politycznej poprawności
    > nie odpuści rzadkiej okazji? </ironia>

    Nie jestem przekonany, czy ona jest rasistką.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2021-04-20 10:15:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Co powstrzymuje Cię aby samemu przeczytać ten artykuł?

    > Nie jestem przekonany, czy ona jest rasistką.

    A jakie znaczenie ma czy jest czy nie jest jak może być
    przedstawiana/odbierana jako rasistka? [patrz żona Cezara]

    Ponieważ jak rozumiem nie chodzi o jedną wypowiedź/akcje ale o serie
    działań w wykonaniu sędziny to koniec w postaci (wymuszonej?) rezygnacji
    leci po linii "sędzia powinien świecić wzorem (jak nie kraść w sklepie)".
    Ja się mogę czepiać w finale tej sprawy "detali" ale raczej nie całokształtu.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2021-04-20 10:36:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Reasumując:
    Szczęśliwie, że to nie Ziobro odwołuje ;-))
    A u nas to rezygnowali, czy chowali się za immunitetami?
    I jak w linkowanym artykule:
    ZA POGLĄDY, a nie za przestępstwo jak kradzież.

    -----

  • 7. Data: 2021-04-20 10:44:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No tak, powiedziała że "all lives mattter".
    Nie zgadzasz się z tym zdaniem?

    -----

  • 8. Data: 2021-04-20 11:26:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > A jakie znaczenie ma czy jest czy nie jest jak może być
    > przedstawiana/odbierana jako rasistka? [patrz żona Cezara]

    Ma o tyle, że rasizm musi być chyba umyślny?

> [...]
    > Ja się mogę czepiać w finale tej sprawy "detali" ale raczej nie całokształtu.

    Duży nacisk położono w tym art. na fakt, ze komentowała i zadawała te
    wszystkie pytania będąc w pełnym sędziowskim rynsztunku, czy wręcz
    siedząc na swojej ambonie i jak napisano takim zachowaniem podkopywała
    wiarę w samą instytucję. Poza tym dawała do redakcji swoją prywatną
    korespondecję :) Generalnie mi się jawi bardziej jak ktoś odjechany od
    rzeczywistości niż jakiś rasista.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2021-04-20 11:39:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-20, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > No tak, powiedziała że "all lives mattter".
    > Nie zgadzasz się z tym zdaniem?
    >

    > -----

    Zgadzam się, ale to jest MZ pewne nieporozumienie wynikające z tego, że
    BLM oznacza de facto, że również, a nie że tylko, a inne już nie.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2021-04-20 12:05:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Zgadzam się, ale to jest MZ pewne nieporozumienie wynikające z tego, że
    > BLM oznacza de facto, że również, a nie że tylko, a inne już nie.

    A to ciekawa interpretacja.
    Czy Polska dla Polaków znaczy dla lewactwa również czy wyłącznie?