  • 11. Data: 2020-11-13 09:51:58
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jakby to Wasza matka kopnęła piłkę w okno?

  • 12. Data: 2020-11-13 10:13:37
    Temat: Re: Zabawa a policjanta.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 12-11-2020 o 19:41, Shrek pisze:
    > Jak wszyscy zapewne wiedzą członek antify przebrany za nieuzbrojony
    > balkon

    A skąd pewność, że był niezbrojony... Przy budowie balkonów często używa
    się betonu zbrojonego :P

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 13. Data: 2020-11-13 10:23:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > A skąd pewność, że był niezbrojony... Przy budowie balkonów często
    > używa się betonu zbrojonego :P

    "Atak na uzbrojony beton" brzmi fajnie (dwuznacznie) :-)

    BTW ktoś się nadział na _podpisane_ oszacowanie wielkości strat materialnych?

    Brak precyzji zaczyna być "intrygujący" gdy zamiast "pożar mieszkania"
    zaczynają się powiać zwroty "pożar okna" a niektórzy nachalnie prą na
    ominięcie zarzutu w którym wielkość strat materialnych jest kluczowa.

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2020-11-13 11:21:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-12, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Jak wszyscy zapewne wiedzą członek antify przebrany za nieuzbrojony
    > balkon sprowokował naszych patriotów, więc podpalili on mieszkanie dwa
    > pietra niżej. Ci akurat prawdopodobnie bekną, bo są pionkami a potrzebny
    > jest koziołek ofiarny, ale pobawmy się w kulsona piszącego odmowę
    > wszczęcia postępowania - jakich argumentów powinien użyć kulson, co "nie
    > popiera, ale rozumie" patriotów;)
    >
    > Zacznyjmy od najbardziej oczywistego - skoro coś podpalono, to
    > wydawałoby się oczywiste, że 163 - więc dlaczego nie? Kulsony twierdzą,
    > że 288.

    Dlaczego od razu przyjmujesz, że to był jakiś atak czy coś w złych
    intencjach a nie spontaniczny akt wyrażenia radości na widok tęczy?
    Chciał dobrze, wyszło źle. Bo się gibło. Należy umorzyć. Ewentualnie
    sprawa cywilna.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2020-11-13 11:33:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

> [...]
    > intencjach a nie spontaniczny akt wyrażenia radości na widok tęczy?
    > Chciał dobrze, wyszło źle. Bo się gibło. Należy umorzyć. Ewentualnie

    Ty za obrońce "naziola" (niespójnie "odzianego przez magazyniera") robisz? :-)

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2020-11-13 11:47:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-13, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Ty za obrońce "naziola" (niespójnie "odzianego przez magazyniera") robisz? :-)

    Szrek prosił abym się wczuł w kulsona :)

    Jeszcze możnaby się zastanowić, czy taka raca nie przypomina czasem
    błyskawicy. Może jakiś sabotaż był. Pełno agresywnych kobiet się po
    ulicach ostatnio kręci.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2020-11-13 11:53:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    >
    > Jeszcze możnaby się zastanowić, czy taka raca nie przypomina czasem
    > błyskawicy. Może jakiś sabotaż był. Pełno agresywnych kobiet się po

    Może jednak nie wczuwaj się z "nadgorliwością gorszą od faszyzmu"? :-)

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2020-11-13 11:57:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 13 Nov 2020 10:21:34 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Chciał dobrze, wyszło źle. Bo się gibło. Należy umorzyć. Ewentualnie
    > sprawa cywilna.

    Tylko żeby wyrok zapadł za rezydentury Maliniaka, bo kto potem ułaskawi
    pobożnego patriotę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2020-11-13 12:05:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

  • 20. Data: 2020-11-13 13:01:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    >uszkodzeniami
    >musieli/powinni się liczyć.
    >IMHO KK-163 może nawet przejdzie w wyroku sądu ale _zaczynanie_
    >postępowania/śledztwa od niego wyglądałoby jak Katastrofa w Ruchu
    >Lądowym na Durczoka za "zwykły" wypadek drogowy.

    >KK-288 : do pięciu lat _na wniosek pokrzywdzonego_
    >KK-163 : do dziesięciu lat ale w wersji nieumyślnej bez ofiar w
    >ludziach
    >do pięciu

    >IMHO To ze pożar był umyślny raczej+ przy kompetentnym obrońcy nie
    >przejdzie w sądzie wiec bez przyszłej woli sądy do wlepienia sporo

    No, jak sie rzuca racami po oknach ... to w zasadzie po co ?

    >pięć lat różnica sprowadza się teraz do "na wniosek pokrzywdzonego".
    >Spodziewasz się że wniosku nie będzie? Jak nie będzie to mi prawa
    >zacznie śmierdzieć pod niebiosa.

    >https://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przes
    tepstwa-przeciwko-1/63441,Niebezpieczenstwo-powszech
    ne-art-163.html
    >https://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przes
    tepstwa-przeciwko-16/63978,Zniszczenie-lub-uszkodzen
    ie-cudzej-rzeczy-art-288.html

    J.