  • 1. Data: 2020-11-11 10:52:32
    Temat: Gdzie ją wywozimy?
    Od: Kviat

    https://oko.press/protestowala-przeciw-czarnkowi-pol
    icjant-rzucil-ja-na-ziemie-przeciagnal-do-radiowozu/

    To było tradycyjne przekroczenie uprawnień, czy zwykłe przestępstwo?
    Fałszowanie protokołu, to też przekroczenie uprawnień?

    Robili to z własnej woli, czy na rozkaz? (Tak, wiem, dla normalnego
    człowieka nie ma różnicy, ale ciekawe jak się będą tłumaczyć, gdy ci
    wyżej wyprą się, że wydawali takie rozkazy).

    Zapewne to taki incydentalny przypadek, jak pedofilia w kościele, a nie
    powszechność wśród milicjantów. I pewnie liczą na to, że skoro
    funkcjonariuszom w czarnych sukienkach przez tyle lat uchodziło na
    sucho, to im też się uda do późnej starości. Też nie zauważyli, ze czasy
    się zmieniły...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2020-11-11 11:24:44
    Temat: Re: Gdzie ją wywozimy?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2020 o 10:52, Kviat pisze:
    > https://oko.press/protestowala-przeciw-czarnkowi-pol
    icjant-rzucil-ja-na-ziemie-przeciagnal-do-radiowozu/

    > To było tradycyjne przekroczenie uprawnień, czy zwykłe przestępstwo?

    Przypierdalsz się. Przeprowadzili ją na drugą stronę ulicy.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-11-11 15:46:44
    Od: Kviat

    W dniu 11.11.2020 o 11:24, Shrek pisze:
    icjant-rzucil-ja-na-ziemie-przeciagnal-do-radiowozu/

    > Przypierdalsz się. Przeprowadzili ją na drugą stronę ulicy.

    Złośliwie blokując przejazd jakiemuś kierowcy, który mógłby akurat
    jechać po cebulę dla teściowej. Blokując tak ulicę, to oni nie
    przekonają do siebie kierowców. Przeprowadzali ją chociaż na przejściu
    dla pieszych?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2020-11-11 16:58:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2020 o 15:46, Kviat pisze:
> [...]
    > jechać po cebulę dla teściowej. Blokując tak ulicę, to oni nie
    > przekonają do siebie kierowców. Przeprowadzali ją chociaż na przejściu

    Skalibruj sobie żenometer - bo powinien ci wyjebać poza skalę. Ironia to
    była.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-11-12 08:36:11
    Od: Kviat

    W dniu 11.11.2020 o 16:58, Shrek pisze:
    icjant-rzucil-ja-na-ziemie-przeciagnal-do-radiowozu/

    > Skalibruj sobie żenometer - bo powinien ci wyjebać poza skalę. Ironia to
    > była.

    Mój działa prawidłowo. To Twój się popsuł :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2020-11-12 13:00:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 11 Nov 2020 10:52:32 +0100, Kviat napisał(a):

    > To było tradycyjne przekroczenie uprawnień, czy zwykłe przestępstwo?
    > Fałszowanie protokołu, to też przekroczenie uprawnień?

    Dużo czytam na tej grupie o prowokacjach, więc spodziewam się i tym razem
    podobnych klimatów.
    Wczoraj w Warszawie znowu nazipałkarze padli ofiarą lewackiej prowokacji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2020-11-12 16:38:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2020 o 08:36, Kviat pisze:

    > Mój działa prawidłowo. To Twój się popsuł :)

    No dobra -skoro tak, to przepraszam.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-11-12 20:10:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    /

> [...]

    >człowieka nie ma różnicy, ale ciekawe jak się będą tłumaczyć, gdy ci
    >wyżej wyprą się, że wydawali takie rozkazy).

    Dlatego trzeba od dolu - przekroczenie uprawnien, skazac, a potem
    niech ma pretensje do przelozonych.

    >Zapewne to taki incydentalny przypadek, jak pedofilia w kościele, a
    >nie powszechność wśród milicjantów.

    Ile bylo tych protestow ostatnio ? A ile zatrzymanych ?
    Tylko widac Czarnek ma lepsze chody :-)

    Ale ale ... jak to jest, ze przypadkowa kobieta wkrotce po zdarzeniu
    ma adwokata z pelnomocnictwem podpisanym przez osobe najblizsza ?

    >I pewnie liczą na to, że skoro funkcjonariuszom w czarnych sukienkach
    >przez tyle lat uchodziło na sucho, to im też się uda do późnej
    >starości. Też nie zauważyli, ze czasy się zmieniły...

    Na pewno ? Gulbinowiczowi zakazali ... pochowku w katedrze ...

    J.

  • 9. Data: 2020-11-12 20:21:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2020 o 20:10, J.F. pisze:

    > Dlatego trzeba od dolu - przekroczenie uprawnien, skazac, a potem niech
    > ma pretensje do przelozonych.

    Dlatego nic takiego się nie stanie. Kulsony mają powiedziane, że mają
    służyć władzy, a władza zapewnia im bezkarność - taka zymbioza. Chyba że
    ktoś się da nagrać i nie da się zamieść pod dywan, to wtedy jakaś
    symboliczna kara - ale to za jakieś spektakularne sprawy typu
    torturowanie na śmierć w kiblu a nie wywiezienie kogoś suką.

    > Ale ale ... jak to jest, ze przypadkowa kobieta wkrotce po zdarzeniu ma
    > adwokata z pelnomocnictwem podpisanym przez osobe najblizsza ?

    A nie jest tak, że są prawnicy co pro publico bono właśnie takiej pomocy
    udzielają?

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-11-12 21:00:39
    Od: Kviat

    > Ile bylo tych protestow ostatnio ?

    Za mało?
    Wystarczająco dużo żeby normalny człowiek mógł zaobserwować co kulsony
    odpierdalają.
    Ale oczywiście ty jak zwykle masz problem z interpretacją rzeczywistości.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr