  • Data: 2010-02-19 12:55:11
    Temat: Wydanie lokalu - problem
    Od: Bartosz <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zakupiłem z żoną mieszkanie od pijaczka. Wszystko szło OK, dziś miał
    byc protokół zdawczo-odbiorczy. Jednak pijaczek zamknął się w domu i
    udawał, że go nie ma (jednak było go słychać). Nie wpuścił nas do
    środka oczywiście.
    Co w tej sytuacji można zrobić - jak go wykurzyć?
    Ostateczny termin wydania lokalu minął dzisiaj. W akcie notarialnym jest
    zapis, że sprzedający poddaje się dobrowolnie egzekucji na podstawie art
    777, par 1. kpc.
    Póki co doradzono mi, żebym wysłał list polecony do niego, w którym żądam
    wydania lokalu. Następnie trzeba czekać, i później z tym jakoś do sądu
    po klauzulę wykonalności. Czy możecie podać jakieś szczegóły co do tego
    postępowania? Co napisać w liście, kiedy iść do sądu, co zrobić z ew.
    wyrokiem. Co się dzieje potem, jak długo to wszystko może potrwać?
    Czy Policja jest w stanie coś tu pomóc?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc,
    Bartosz