  • Data: 2010-02-19 14:19:43
    Temat: Re: Wydanie lokalu - problem
    Od: Bartosz <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 14:43:09 +0100, Krzysztof Jodłowski napisał(a):

    > Jak masz pewność że jest w środku, a nie szczury grzechoczą:), to
    > zadzwoń po faceta otwierającego zawodowo zamki. Niech otworzy. Wejdź i
    > niech pijaczek podpisze protokół.

    A jak nie będzie chciał? Siłą mam go zmusić?
    A potem co - za szmaty i wywalić? Czy tak można?

    Aha i jeszcze jedno - przed aktem notarialnym był wymeldowany.
    Natomiast teraz nie wiemy czy się może jeszcze po akcie nie zameldował.
    Co w przypadku jeżeli by był zameldowany? Czy wtedy eksmisja go obejmuje?