  • 31. Data: 2022-08-03 06:59:55
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC na osobę zmarła
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To ktoś sfałszował jego podpis :-P

    Nie było zadnych podpisów.

  • 29. Data: 2022-08-03 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > Problemem jest nie to że jest na samochód czy na właściciela,
    > tylko to że jej nie ma bo (nie) została zawarta w imieniu
    > nieżyjącej osoby.
    >
    > Jeżeli strony nie dogadają się że umowę de facto zawarła osoba
    > która ją załatwiała to specjalnego pola manewru nie widzę. Nawet
    > rezygnacja z odnowienia i zawarcie kolejnej przez kogoś innego
    > wymagałaby kolejnego podszycia się pod zmarłego.

    Ale zakładam ze kolejna polise załatwi umowa sprzedazy zawarta jeszcze
    przed smiercia?

  • 32. Data: 2022-08-03 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Stwierdzam dokładnie to, co napisałem. Nikt nie przygotowywał
    > polisy i nikt jej nie podpisał. Czytaj dokładnie wątek.

    Wystawił jak najbardziej.
    Z tego co wiem było to załatwiane przez telefon.
    To nie było automatyczne odnowienie polisy.

  • 34. Data: 2022-08-03 12:28:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.08.2022 o 06:59, Budzik pisze:

    > Nie było zadnych podpisów.

    To w czym problem w ogóle? Co za różnica, kto OC na samochód wykupuje?

    --
    Robert Tomasik

  • 35. Data: 2022-08-03 13:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To w czym problem w ogóle? Co za różnica, kto OC na samochód
    > wykupuje?

    Nie wiem, Robercie.
    Wole sie upewnic zeby sie nie okazało ze OC zapłacone, ale przy wypadku
    ktos stwierdzi ze nie wazne bo wystawione na osobe zmarłą.

    Poza tym to nie tylko kwestia OC ale rowniez AC.

  • 36. Data: 2022-08-03 15:51:59
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Robert Tomasik w

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Przejęła. Własność rzeczy przechodzi z chwilą otwarcia spadku, czyli
    > śmierci spadkodawcy. reszta, to papierologia.

    Skąd wiesz ilu jest/było spadkobierców? A może był testament... Patrz
    podkreślone

    > Ale nadal samochód przecież ktoś użytkuje i nie jest to denat.

    Masz jakiś dowód na to, czy tylko tak sobie pierdolisz jak polucjant?

    I zakonotuj, że OC za pojazd zostało opłacone, przez kogoś -- nieistotne
    kogo.

    UFG ie ma mo zliwości się domagać czegokolwiek, TU ewentualnie może domagać
    się dopłaty do składki.

    Masz inne wnioski, to podaj podstawy prawne, bo moje twierdzenia opierają
    sie na bieżących przepisach prawa, które możesz samodzielnie poczytać!

    --
    Tomasz

  • 37. Data: 2022-08-03 16:13:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-08-03 o 15:51, Tomasz pisze:

    > Masz inne wnioski, to podaj podstawy prawne, bo moje twierdzenia opierają
    > sie na bieżących przepisach prawa, które możesz samodzielnie poczytać!

    Wnioskiem może być to, że zmarły nie może zawrzeć umowy, więc
    wystawienie ubezpieczenia, w którym jedną ze stron jest osoba
    nieistniejąca jest wadliwe samo w sobie.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2022-08-03 16:34:57
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 03.08.2022 o 16:13, Liwiusz pisze:

    > Wnioskiem może być to, że zmarły nie może zawrzeć umowy, więc
    > wystawienie ubezpieczenia, w którym jedną ze stron jest osoba
    > nieistniejąca jest wadliwe samo w sobie.

    Ludzie potrafią płacić rachunki za światło/gaz/telefon/czynsz etc przez
    kilkadziesiąt lat w ramach umów podpisanych przez osoby dawno zmarłe. I
    zdarza im się nawet cośtam podpisać. :)

    MJ

  • 39. Data: 2022-08-03 16:37:40
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Liwiusz w

> [...]

    Te, cfaniaczku obcinaczku, pytanie o wnioski dotyczyły tego co byłeś raczyć
    wycią w swojej indolencji panie Malinowski

> [...]

    > wystawienie ubezpieczenia, w którym jedną ze stron jest osoba
    > nieistniejąca jest wadliwe samo w sobie.

    Umowa OC pojazdu nie jest na osobę, tylko na pojazd...
    Zgodnie z prawem ma być ciągłość takiego ubezpieczenia OC, i nie ma
    warunków, że ma być zawarta na osobę żyjącą, w chwili zawierania
    umowy/kontynuacji.
    Gdyby nie zawarli (zapłacili de facto), to by UFG pojechał z karą, a tak, to
    mają opłacone OC za pojazd, i jak wyżej

    Skoncentruj się tematem lichwy, którą zajmujesz się od lat

    --
    Tomasz

  • 40. Data: 2022-08-03 16:43:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-08-03 o 16:34, Michał Jankowski pisze:

    > Ludzie potrafią płacić rachunki za światło/gaz/telefon/czynsz etc przez
    > kilkadziesiąt lat w ramach umów podpisanych przez osoby dawno zmarłe. I
    > zdarza im się nawet cośtam podpisać. :)

    Ale jeśli już zawierają nową umowę, to nie czynią tego na fałszywe dane.

    --
    Liwiusz