    From: Tomasz <n...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie OC na osobę zmarła
    Date: Wed, 3 Aug 2022 16:37:40 +0200

    Liwiusz w
    <news:62ea8298$0$563$65785112@news.neostrada.pl>:

> [...]

    Te, cfaniaczku obcinaczku, pytanie o wnioski dotyczyły tego co byłeś raczyć
    wycią w swojej indolencji panie Malinowski

    "UFG ie ma mo zliwości się domagać czegokolwiek, TU ewentualnie może domagać
    się dopłaty do składki."

    > Wnioskiem może być to, że zmarły nie może zawrzeć umowy, więc
    > wystawienie ubezpieczenia, w którym jedną ze stron jest osoba
    > nieistniejąca jest wadliwe samo w sobie.

    Umowa OC pojazdu nie jest na osobę, tylko na pojazd...
    Zgodnie z prawem ma być ciągłość takiego ubezpieczenia OC, i nie ma
    warunków, że ma być zawarta na osobę żyjącą, w chwili zawierania
    umowy/kontynuacji.
    Gdyby nie zawarli (zapłacili de facto), to by UFG pojechał z karą, a tak, to
    mają opłacone OC za pojazd, i jak wyżej

    Skoncentruj się tematem lichwy, którą zajmujesz się od lat

    --
    Tomasz