  • 80. Data: 2021-04-05 17:59:58
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Które?

    To o sledziach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 82. Data: 2021-04-05 18:11:09
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Policja nie jest od łopatologicznego tłumaczenia komukolwiek
    > czegokolwiek. To nei jest jakaś tajemna wiedza.
    ^^^^

    Nei?
    A może jednak to jest wręcz w ustawowych obowiązkach , żeby współpracować z
    "nei"rządem

    2. Do podstawowych zadań Policji należą:
    [...]
    3) inicjowanie i organizowanie działań mających na celu zapobieganie
    popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i
    współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i
    organizacjami społecznymi;

    > To wszyscy policjanci wiedzą.

    Jest taki jeden zomowiec, co pisze na usenet i o tym nie wie

    > A podobno są głupsi od piszących na te grupę

    Od ciebie nikt nie może być głupszy zomowcu, chyba, że ty sam jako polucjant

    --
    'Tom N'

  • 83. Data: 2021-04-05 18:31:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 15:45, A. Filip pisze:
    > Czyli karać za "epidemiologiczne przepełnienia" na pogrzebach i ślubach
    > można bo tam "co łaska" jest *fikcją* bezpłatności?

    Ale kogo karać? Która osoba jest tą nadmiarową, czy zbyt bliską?

    --
    Robert Tomasik

  • 84. Data: 2021-04-05 18:33:09
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Zwróciłeś uwagę na bardzo istotny aspekt tego zagadnienia. To nie ksiądz
    > tam działalność prowadzi. Przecież nie ma opłaty za wejście do kościoła.

    Ale za wejście, czy też wprowadzenie do "Kościoła" już jest.
    W tzw. neiCenniku to "co łaska"

    To co piszesz jest "poza cennikiem", ja za możliwość wniesienia trumny z
    moja mamą do budynku zwanym kościołem, ii takie tam związane z tym smutnym
    obowiązkiem, wniosłem opłata na oświetlenie kościoła...

    > U nas kościoły są otwarte niemal przez cały dzień.

    W PDOZ?

    > Nikt tego nie pilnuje.

    Taaa....

    > To nie ma nic z działalnością gospodarczą wspólnego. Ksiądz
    > jest tylko "zatrudniany" przez wiernych, by przeprowadził nabożeństwo.

    Czy ty kutasik żyjesz w realny świecie, czy botem jesteś?

    --
    'Tom N'

  • 85. Data: 2021-04-05 18:35:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 18:11, TomN pisze:

    > ^^^^
    >
    > Nei?
    > A może jednak to jest wręcz w ustawowych obowiązkach , żeby współpracować z
    > "nei"rządem

    Ooo, to literówek teraz z braku merytoryki czepiamy?

> [...]
    > popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i
    > współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i

    No i?

    > Jest taki jeden zomowiec, co pisze na usenet i o tym nie wie

    Co mnie obchodzą ustawowe zadania Policji?

    > Od ciebie nikt nie może być głupszy zomowcu, chyba, że ty sam jako polucjant

    Oooo! Czyli można być głupszym samemu od siebie samego? Kurcze, jakie
    ciekawe trendy filozoficzne tu powstają. Rozumiem, ze rozważasz to w
    zakresie zakrzywienia czasoprzestrzeni, gdzie obok siebie mogę stanąć ja
    z teraz i ja z wcześniej?

    --
    Robert Tomasik

  • 86. Data: 2021-04-05 18:38:17
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Ale kogo karać? Która osoba jest tą nadmiarową, czy zbyt bliską?

    I widzisz durny zomowcu jak się podkładasz...

    Wszystkich (łącznie z grzebanym) wylegitymować, ustalić stopień bliskości w
    szeroko zakrojonym śledztwie i już macie wyniki...

    --
    'Tom N'

  • 87. Data: 2021-04-05 18:43:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 15:44, Kviat pisze:

    > A co robią w sklepach, gdy na raz chce wyjść większość klientów?
    > Przytrzymują ich siłą?

    Ty, no normalnie takiej akcji jeszcze nie widziałem.

    > Jak oni sobie w tych sklepach radzą? Może niech sukienkowi zapytają się
    > jakiegoś pobliskiego sklepikarza jak sobie z tym radzi, skoro sami nie
    > potrafią tego ogarnąć.

    Tylko po co? Oni usnetu nie czytają i nie wiedzą o Twoich i TomN
    przemyśleniach. Za okupacji, jak był strach przed hitlerowcami, to
    podobno z tajnych kompletów wypuszczali po jednej, dwie osoby co kilka
    minut.

    > Bo widzisz, skoro jest mniej osób w kościele, dużo mniej niż zwykle, to
    > ci co siedzą na końcu (bliżej drzwi) specjalnie czekają aż dojdą do nich
    > ci z przodu żeby razem przez drzwi się przeciskać? To niech nie czekają.
    > Będą wychodzić w takich odstępach, w jakich siedzieli.

    Przeważnie wąskie gardło sie w drzwiach robi i Ci z tyło ich doganiają.
    Przez drzwi może 1~2 osoby jednocześnie wyjść, a do drzwi bywa kilka
    dojść pozwalających kilku osobom przechodzić. Ale, to byś musiał buc z
    raz w życiu w kościele, teatrze czy jakim kinie, by to wiedzieć. Albo
    wiesz, ale zgodnie z tendencja będziesz teraz pisał, ze w kinie, to
    ludzie na komendę rzędami wychodza. >
    > Niech wpuszczają przez drzwi wejściowo-wyjściowe, a nie wyjściowe.
    > Jak idziesz do sklepu to też pukasz do drzwi awaryjnych, które otwierają
    > się tylko od wewnątrz?

    Oczywiście. I ta,m stoi ekspedient i je otwiera. To nie wiedziałeś o tym?

    > Do kościoła chodzą żeby przewaletować?

    Czyli nie. Zupełnie nie wiesz, o czym piszę.

    --
    Robert Tomasik

  • 88. Data: 2021-04-05 18:45:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 17:59, Budzik pisze:

    > CZyli tak samo jak sklepy. Mozna wejsc i poogladac, nic nie kupic i
    > wyjsc.
    > W kosciele jest tak samo.
    > To zreszta tylko kwestai przyjetej nomenklatury a ty jak zwykle,
    > zamiast skupic sie na meritum, postanowiłes dorobić didaskalia.
    > Dlaczego?

    Bo w tym konkretnym wypadku ta "nomenklatura" ma krytyczne znaczenie
    prawne.

    --
    Robert Tomasik

  • 89. Data: 2021-04-05 18:48:21
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Ooo, to literówek teraz z braku merytoryki czepiamy?

    Cóź zomowcu, gdym chciał się czepiać litrówek, to by nic więcej nie napisał
    merytorycznego i zakończył, ale napisałem, a ty potrafisz na merytoryczny
    wpis jak niżej...

    > No i?

    ...czyli nie potrafisz merytorycznie, na konkretny zapis ustawowy
    odpowiedzieć

    > Co mnie obchodzą ustawowe zadania Policji?

    W dyskusji o obowiązkach Policji te obowiązki są nieistotne...
    Całkiem jak w przypadku podawania prawdziwych powodów legitymowania...

    > Oooo! Czyli można być głupszym samemu od siebie samego?

    Taka podpucha, bo twierdzisz, że podobno nie jesteś policjantem, a jednak
    jesteś...

    > Kurcze, jakie ciekawe trendy filozoficzne tu powstają. Rozumiem, ze rozważasz to w
    > zakresie zakrzywienia czasoprzestrzeni, gdzie obok siebie mogę stanąć ja
    > z teraz i ja z wcześniej?

    Jakiego zakrzywienia...
    Właśnie przyznałeś, że byłeś i jesteś w ZOMO.
    Pięknie się dajecie w tej "formancji" manipulować psychologicznie

    --
    'Tom N'

  • 90. Data: 2021-04-05 18:50:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 18:33, TomN pisze:

    > Ale za wejście, czy też wprowadzenie do "Kościoła" już jest.
    > W tzw. neiCenniku to "co łaska"

    Chyba żartujesz? W Polsce? Na Słowacji, czy Czechach spotkałem się z
    taką praktyką, ale w Polsce, to chyba tylko w Kościele Mariackim w
    Krakowie kiedyś coś takiego widziałem.

    > To co piszesz jest "poza cennikiem", ja za możliwość wniesienia trumny z
    > moja mamą do budynku zwanym kościołem, ii takie tam związane z tym smutnym
    > obowiązkiem, wniosłem opłata na oświetlenie kościoła...

    No a nie mogłeś wnieść do kaplicy cmentarnej? Pytam.

    > W PDOZ?

    Co rozumiesz za "PDOZ"? Bo ja znam ten skrót jako Pomieszczenia Dla Osób
    Zatrzymanych, ale nijak to mi do Twojej wypowiedzi nie pasuje.

    --
    Robert Tomasik